اخبار داغ

حجت‌الاسلام ماندگاری؛

پرسه‌زدن در فضای مجازی سرسره‌بازی با گناه است

پرسه‌زدن در فضای مجازی سرسره‌بازی با گناه است
حجت الاسلام ماندگاری در جمع عزاداران حسینی اصفهان گفت: پرسه زدن در فضای مجازی سرسره بازی با گناه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری شب گذشته در هیئت فدائیان حسین(ع) اصفهان در جمع عزاداران شام غریبان حسینی بیان کرد: ترس از خدا از ویژگی های خوب یاران امام حسین(ع) بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

استاد دانشگاه ادامه داد: اگر امروزه در جامعه از خدا نترسیدیم ولی از کدخدا ترسیدیم خیلی بیچاره هستیم.

,

وی افزود: آیت الله جوادی آملی گفتند بیعت از بیع به معنای خرید و فروش می آید و بیعت یعنی خودم را به مولای خودم فروختم و آن وقت است که برای هر کاری باید از مولای خودمان اجازه بگیریم.

,

ماندگاری معتقد بود: اگر چنین اتفاقی بیفتد دیگر زندگی بر مدار حسین ابن علی(ع) قرار می گیرد.

,

به گفته وی بیعت بالاتر از عقد است و به معنای این است که پای قرار بایستیم.

,

حجت الاسلام ماندگاری زندگی جهادی را دومین ویژگی یاران امام حسین(ع) دانست و خاطر نشان کرد: حیات حسینی حیات جهادی است و به همین منوال هم فعالیت های این زندگی جهادی خواهد بود.

,

استاد حوزه علمیه در ادامه سخنان خود در جمع عزاداران اصفهانی ضمن بیان این که اگر تواسنیتم از چهار چیز بگذریم ما هم ساکن کربلا خواهیم شد، تصریح کرد: گذشت از گناه که نام آن ورع است و پیامبر فرمودند این بالاترین عمل از سوی مومن است و هر کسی که نام خود را به گناه شیرین کند شیرینی نماز و کربلا از او گرفته می شود.

,

ماندگاری دومین گذشت را گذشت از مردم دانست و گفت:  حرف مردم خیلی برای ما مهم نباشد، برخی دنبال این هستند که مردم درباره اقدامات ما چه می گویند، اما مردم پاسخگوی حرف های خودشان نیستند.

,

وی گذشت از عزیزان و تعلقات و گذشت از جان را به عنوان سومین و چهارمین راه ساکن شدن کربلا دانست و در پایان اظهار داشت: پرسه زدن در فضای مجازی سرسره بازی با گناه است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه