اخبار داغ

وفور چاله چوله های درد سرساز، زخمی بر پیکره خیابان های پایتخت اقتصادی کشور

وفور چاله چوله های درد سرساز، زخمی بر پیکره خیابان های پایتخت اقتصادی کشور
اتومبیل گردی در بندرعباس به مثابه بازی پر هیجان پرش بوده که با وجود وفور خیابان های پر از چاله و چوله ها می توان آن را تجربه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ بندرعباس به عنوان جنوبی ترین شهر کشور با دارا بودن شرکت های بزرگ و معادن از جمله شهرهای اقتصادی کشور به شمار می رود که روزانه میزبان خیل عظیمی از مهمان های داخلی و خارجی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

این شهر اقتصادی با دارا بودن ظریفیت های فراوان زمینه را برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی به وجود آورده و این امر سبب شده سیمینارهای بزرگ سرمایه گذاری و جلسات مهم اقتصادی در شهر ساحلی بندرعباس برگزار شود.

,

شهری اقتصادی و پر رفت و آمد می طلبد که زیر ساخت های آن نیز محیا باشد به طوری که در این میان کار شهرداری برای احیا و راه اندازی مبلمان های شهری که در خور سرمایه دار ترین شهر باشد را دشوار می سازد.

,

شهر بندرعباس را همگان به نخل های سر به فلک کشیده و دریای مواجش می شناسند؛ اما با گشت و گذار در این شهر ساحلی کمتر المانی متشکل از درخت نخل و دریا را می توان دید.

,

نه تنها المان های بومی را نمی توان در این شهر ساحلی دید بلکه زیر ساخت های رفت و آمد در این شهر نیز محیا نیست به طوری که اتومبیل گردی در این شهر به مثابه بازی پر هیجان پرش بوده که با وجود وفور خیابان های پر از چاله و چوله می توان آن را تجربه کرد.

,

وجود چاله چوله های فراوان در پایتخت اقتصادی کشور مانند زخمی کهن شده که مرحمی برای آن نمی توان یافت و روایتی از عدم توجه کافی مدیران شهری به آسفالت های چهل تیکه بر خیابان های بندرعباس است.

,

آسفالت های ناهموار و چهل تیکه سالیان درازیست که در خیابان های بندرعباس خودنمایی می کند و عزمی جدی برای رفع این معضل وجود ندارد و روز به روز بر عمق چاله چوله ها افزوده می شود.

,

چندین ماه پیش مسئولان بندرعباس روکش آسفالت های قدیمی را آغاز کردند و در یک اقدام قابل توجهی چندین خیابان بزرگ شهر از جمله بلوار ساحلی، خیابان انتظام، قسمتی از بلوار امام خمینی(ره) را روکش آسفالت کردند اما محلات حاشیه ای همچنان مهجور هستند.

,

محلات حاشیه نشین بندرعباس مانند بلوار جمهوری اسلامی از جمله خیابان های دارای چاله چوله فراوان بوده که سالیان درازی است اهالی آن منطقه چشم انتظار مسئولان شهری برای ترمیم آن هستند.

,

مسافران و گردشگرانی که از ناحیه غرب وارد این شهر بندری می شوند چاله چوله های شهر اولین منظره ای بوده که با آن مواجه می شوند.

,

علاوه بر اینکه وجود چاله چوله های فراوان چهره شهر را نازیبا کرده باعث ایجاد خسارت های مالی و جانی برای شهروندان نیز شده به طوری که خرابی زود هنگام جلوبندی ماشین ها ارمغانی از خیابان های ناهموار است.

,

هر چند که وفور چاله چوله های فراوان از طریق تریبون های مختلف به عنوان خواسته به حق شهروندان مطرح شده اما همچنان اقدامی انقلابی برای ترمیم آن صورت نگرفته؛ علی ای حال همت والای مسئولان استان برای حل این معضل را می طلبد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه