اخبار داغ

توقیف کامیون حامل ۱۰ تن تخمه خارجی در دلیجان

توقیف کامیون حامل ۱۰ تن تخمه خارجی در دلیجان
فرمانده انتظامی استان مرکزی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن تخمه خارجی قاچاق در عملیات پلیس شهرستان دلیجان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ مبارزه با قاچاق را یکی از راه‌های مهم رونق تولید دانست و گفت: در راستای تحقق شعار امسال که رونق تولید نام‌گذاری شده مبارزه با قاچاق کالا در نیروی انتظامی تشدید یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

شهرستانی با بیان اینکه قاچاق کالا صدمات جبران ناپذیری به حوزه‌های مختلف وارد می‌کند اظهار کرد: کالاهایی که بدون هویت گمرکی باشند به حوزه سلامت، تولید، اقتصاد، اشتغال و امنیت صدمه وارد می‌کند.

,

وی با قدردانی از مشارکت همه جانبه مردم در امر مبارزه با قاچاق ادامه داد: همکاری و هم‌سویی مردم در امر مبارزه با قاچاق قابل ستایش و در این راستا فضای این استان برای حمل کالای قاچاق ناامن است.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی با تاکید بر مقابله قاطع با قاچاق بیان کرد: کالاهای خارجی که بدون پروانه گمرکی معتبر باشند به عنوان قاچاق توقیف می‌شود.

,

وی، از توقیف یک دستگاه کامیون حامل تخمه آفتابگردان قاچاق در عملیات پلیس شهرستان دلیجان خبر داد افزود: مأموران در بازرسی از کامیون موردنظر ۱۰ تن دخمه خارجی قاچاق فاقد مدارک معتبر گمرکی که با نظریه کارشناسان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی ۳ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است را کشف کردند.

,

فرمانده انتظامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: راننده این خودرو در این عملیات دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه