اخبار داغ

استاد دانشگاه و دکتری علوم سیاسی:

رئیس قوه قضائیه ورق یاس مردم از مسئولین را با "مبارزه با مفاسد اقتصادی" برگرداند/ نباید ابزار ثروت و قدرت مانع حرکت حجت الاسلام رئیسی شود

رئیس قوه قضائیه ورق یاس مردم از مسئولین را با "مبارزه با مفاسد اقتصادی" برگرداند/ نباید ابزار ثروت و قدرت مانع حرکت حجت الاسلام رئیسی شود
حسن محبتی گفت: امروز به جرات می توان گفت حجت الاسلام رئیسی پس از شهید بهشتی دومین رئیس قوه ای باشد که وظیفه خود را به نحو احسن انجام می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ استاد دانشگاه و دکتری علوم سیاسی با اشاره به اینکه آغاز مبارزه با مفاسد اقتصادی از درون قوه قضائیه توسط حجت الاسلام رئیسی مردم را به برخورد با جرائم این چنینی امیدوار کرده است، به خبرنگار تیتریک، گفت: روند مذکور نشان می دهد رئیس قوه قضائیه وظایف خود را به درستی انجام داده و خلاف آن عمل نمی کند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حسن محبتی حجت الاسلام رئیسی را تنها رئیس قوه قضائیه ای دانست که به موقع و به درستی عمل می کند و افزود: معمولا آلودگی ها در راس اتفاق خواهد افتاد و منجر به آلودگی زیردستان می شود اما زمانیکه یک رئیس قوه سالم وارد عمل می شود نشان می دهد راه مبارزه با فساد را به درستی انتخاب کرده است. 
,
 
,
وی اظهار داشت: پیش از این ابهاماتی وجود داشت که اگر یکی از معاونت های قوه قضائیه دچار مفاسد مالی و ... شده است چرا از سمت خود برکنار نمی شود و چه بده بستان هایی در این بین وجود دارد اما امروز به جرات می توان گفت حجت الاسلام رئیسی پس از شهید بهشتی دومین رئیس قوه ای باشد که وظیفه خود را به نحواحسن انجام می دهد. 
,
 
,
حسن محبتی با اشاره به اینکه امروز می توان احساس افسوس را در چشمان مردم برای انتخابشان به وضوح دید، تصریح کرد: شاید اگر حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور می شد شاهد این حجم از مفاسد اقتصادی نبودیم، منافع کشور هدر نرفته بود و سرمایه های ایران از کشور خارج نمی شد. 
,
 
,
وی گفت: آقای جهانگیری در مناظرات انتخاباتی خود اعلام کرد دختر مظلوم وزیر صرفا 200 میلیون تومان کالا وارد کرده است در حالیکه امروز شاید یک شخص دکتری 5 میلیون تومان هم درآمد نداشته باشد. 
,
 
,
دکتری علوم سیاسی در خاتمه خاطر نشان داشت: سیستم آلوده است و امروز اگر ابزار ثروت و قدرت مانع حرکت حجت الاسلام رئیسی نشوند قطعا طی یک سال اخیر شاهد رخدادهای بهتری و قانونمندتری در کشور خواهیم بود و مردم نیز احساس امنیت و اعتماد بیشتری خواهند داشت.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه