اخبار داغ

مدیرعامل راه آهن خبر داد

راه‌اندازی قطارهای ویژه اربعین/ افزایش چشمگیر خدمات ریلی

راه‌اندازی قطارهای ویژه اربعین/ افزایش چشمگیر خدمات ریلی
مدیرعامل راه آهن از راه‌اندازی قطارهای ویژه اربعین و افزایش چشمگیر خدمات ریلی در این ایام خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز سعید رسولی ظهر امروز در بازدید از راه آهن غرب کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازدید امروز از این خط راه آهن بنا به درخواست استاندار پرتلاش کرمانشاه صورت گرفت تا آخرین اقدامات لازم در خصوص این مسیر برای تسهیل در تردد زواراربعین صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: قطعا راه آهن ملایر به کرمانشاه تا مرز خسروی ادامه پیدا خواهد کرد و این مسیر به یکی از کریدورهای بین المللی تبدیل می شود، هرچند در حال حاضر هم کارکرد بین المللی و ترانزیتی دارد.

,

مدیرعامل راه آهن بیان داشت: اربعین حسینی یک اجتماع بسیار بزرگ جهانی است و ما افتخار داریم سال گذشته هم در خدمت زوار بودیم و با انتقال آنها به کرمانشاه در اجر این مراسم معنوی سهیم بودیم.

,

این مسئول در مورد برنامه های شرکت راه آهن برای ایام اربعین هم تصریح کرد: برنامه ها هنوز نهایی نشده است و در صورت تایید نهایی به استحضار مردم می رسانیم، اما امسال خدمات راه آهن رشد چشمگیری هم از لحاظ کمی و هم از حیث کیفی دارد.

,

راه اندازی قطارهای ویژه اربعین در مسیر مشهد به کرمانشاه

, راه اندازی قطارهای ویژه اربعین در مسیر مشهد به کرمانشاه,

رسولی همچنین از راه اندازی قطارهای ویژه اربعین در مسیر مشهد به کرمانشاه خبر داد و گفت: همچنین در ایستگاه راه آهن کرمانشاه هم یک موکب برای خدمت رسانی به زوار مستقر خواهیم کرد.

,

وی افزود: امروز هم در بازدید که از مسیر داشتیم مواردی را بررسی کردیم که بخشی از آنها تا قبلاز اربعین رفع خواهیم کرد.

,

مدیرعامل راه آهن بیان داشت: کمیسیون تعیین سرعت هم به مسیر اعزام می شود تا دستور افزایش سرعت در برخی قسمتهایی که ارتقای زیرساخت داشته اند را صادر کند.

,

رسولی ادامه داد: تلاش ما بر این است که با کاملتر کردن این خط زمان مسیر کرمانشاه به ملایر که بالا است به نصف و کمتر برسد.

,

مدیریت راه آهن کرمانشاه به زودی معرفی می شود

, مدیریت راه آهن کرمانشاه به زودی معرفی می شود,

وی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت اداره کل راه آهن کرمانشاه گفت: راه آهن اساسا تابع تقسیمات کشوری نیست و بسته به نوع ماموریت و پیچیدگی تقسیم بندی مناطق انجام می شود.

,

مدیرعامل راه آهن ادامه داد: کرمانشاه به دلیل موقعیت ویژه، چشمه های بار فراوان و مرزی بودن امکان توسعه در حوزه ریلی را دارد و حتما باید حیطه مسئولیت راه آهن آن افزایش یابد و به زودی مدیریت این مجموعه را معرفی می کنیم و تمام اختیارات لازم برای اداره ی آن تفویض خواهد شد.

,

این مسئول تصریح کرد:البته در راه آهن به لحاظ مسائل فنی و تخصصی همکاری بین ادارات همجوار وجود دارد و باید ادامه داشته باشد اما اختیارات راه آهن کرمانشاه را افزایش می دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه