اخبار داغ

همزمان با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)

اجرای طرح احسان حسینی در منطقه 19 تهران

اجرای طرح احسان حسینی در منطقه 19 تهران
طرح احسان حسنی با هدف دستگیری از نیازمندان و ساماندهی نذورات مردمی در کمیته امداد ،مساجد و مراکزنیکوکاری منطقه 19 تهران به اجرا درآمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی سامانی،رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران با اشاره به اجرای طرح احسان حسینی گفت: درجهت ساماندهی نذورات مردمی برای توزیع میان نیازمندان واقعی جامعه و تقویت فرهنگ احسان و نیکوکاری طرح احسان حسینی از ابتدای ماه محرم آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح از ظرفیت مساجد،حسینه ها، تکایا و هیئت های مذهبی استفاده می شود؛ افزود: مردم نیکوکار می توانند نذورت خود اعم از غذای گرم و گوشت قربانی به این نهاد تحویل دهند تا میان نیازمندان واقعی و شناسایی شده توزیع شود.
,
 
,
سامانی به توزیع 1000 پرس غذای گرم توسط یکی از خیران تهرانی اشاره کرد و گفت: این تعداد غذای گرم با اولویت بیماران خاص و صعب العلاج میان خانواده های تحتحمایت توزیع شد.
,
رئیس کمیته امداد منطقه 19 تهران این تعداد غذای گرم را 20 میلیون تومان ذکر کرد و یادآورشد: اجرای طرح احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد.
,
 
,
وی همچنین از عضویت ۱۳حامی جدید در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین خبر داد و گفت: این تعداد حامی حمایت از یک فرزند یتیم و ۱۲ فرزند محسنین  را برعهده گرفته اند.
,
 
,
سامانی با اشاره به اینکه  ثبت نام ازعلاقمندان برای عضویت در طرح اکرام ایتام و محسنین نیز فراهم است ، افزود: علاقمندان به عضویت در این طرح می توانند برای ثبت نام و انتخاب فرزند یا فرزندان معنوی خود به دفتر کمیته امداد در منطقه 19تهران و یا با تلفن ۵۵079492 و 55344610  تماس حاصل نمایند. 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه