اخبار داغ

قابل توجه رئیس آموزش و پرورش تنگستان؛

سوء مدیریت رتبه علمی تنگستان را کاهش داد

سوء مدیریت رتبه علمی تنگستان را کاهش داد
در حالی که نشست صمیمی مدیران دولتی با مردم برگزار شد و همه دیران جهت پاسخ گوی به سوالات شهروندان حاضر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، یکی از مدیران دستگاه های اجرایی که در حوزه آموزشی نقش آفرین است در پاسخ به سوالات یکی از شهروندان که چرا دانش آموزان تنگستانی در سالهای اخیر رتبه خوبی در کنکور کسب نکرده اند، اظهار کرد: نباید تنگستان با دیگر شهرستانها مقایسه شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس،,
این پاسخ آقای رئیس باعث واکنش کاربران در شبکه های اجتماعی تنگستان قرار گرفت و برخی مطرح کردند: در سالهای اخیر مسائل مختلفی در عدم موفقیت علمی در تنگستانی نقش داشته اند که مهمترین دلیل سو مدیریت و نبود کلاسهای تدریس ویژه کنکور بوده که کمبود آن به احساس می شود.
,
 
,
لازم به ذکر است که وقتی به وضعیت تحصیلی و موفقیتهای کنکوری تنگستانیها در سالهای گذشته نیم نگاهی داشته باشیم قطعا جناب مسئول پی خواهند برد که ما در تنگستان موفقیت کم نداشته و اگر امروز به دلایلی در سطح پایین تری از شهرستانهای دیگر استان قرار گرفته ایم باید دلیل اصلی آن در نوع مدیریت جستجو کرد.
,
 
,
در سالهای گذشته اگر به تاریخچه به نتایج و موفقیتهای کنکوری دانش آموزان نگاه کنیم مشاهده خواهیم کرد که چه استعدادهای درخشان علمی از تنگستان پا به عرصه تحصیل در علوم دانشگاهی گذاشته اند و نباید جرات, جسارت و پشتکار جوان تنگستانی را نادیده گرفت.
,
 
,
ای کاش مدیران متولی امر آموزش در شهرستان تنگستان به جای قیاس اشتباه مقداری مدیریت خودشان را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دادند و اراده محکم و مصمم دانش آموز خطه دلیر پرور تنگستان را کمتر از دیگر شهرستانها نمی شمردند.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه