اخبار داغ

استاندار یزد:

دفتر استانی یونسکو موجب تقویت ابعاد فرهنگی و اجتماعی یزد است

دفتر استانی یونسکو موجب تقویت ابعاد فرهنگی و اجتماعی یزد است
استاندار یزد گفت: با اولویت‌هایی که در استان یزد داریم نیاز به تقویت ابعاد فرهنگی و اجتماعی استان داریم و دفتر ملی یونسکو از ظرفیت‌هایی است که می‌تواند بسیار خوب در این راستا کار کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یرد رسا، محمدعلی طالبی ظهر امروز در نشست شورای راهبردی دفتر استانی کمیسیون ملی یونسکو – ایران با تاکید بر ارائه پیشنهادات کلی از سوی اعضا در راستای اهداف و برنامه‌های این دفتر، گفت: با اولویت‌هایی که در استان یزد داریم نیاز به تقویت ابعاد فرهنگی و اجتماعی استان داریم و دفتر ملی یونسکو از ظرفیت‌هایی است که می‌تواند بسیار خوب در این راستا کار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یرد رسا,

وی با اشاره به ساختارهای پیش بینی شده در دفتر ملی یونسکو از جمله کمیته علمی و شورای راهبردی و دیگر برنامه‌ها گفت: نباید این ظرفیت‌ها را دست کم گرفت بلکه باید از برندهای فرهنگی و اجتماعی استفاده کرد چرا که در تقویت انسجام این ابعاد فرهنگی و اجتماعی و معرفی به کل دنیا می‌تواند موثر باشد.

,

استاندار یزد عنوان کرد: دفتر ملی یونسکو می‌تواند رافع برخی مشکلات و موانعی که پیش رو داریم باشد و چالش‌هایی که به آن پرداخته می‌شود می‌توان در جهت رفع آن تلاش کرد و از این جهت با ساختاری که این دفتر دارد و جدیتی که در شورای شهر، شهرداری و دیگر اعضا وجود دارد این مسائل دنبال شود.

,

وی با اشاره به نحوه مشارکت ادارات، دستگاه‌ها و سایر شهرستان‌ها افزود: لازم بود  شفاف بگوییم که تشکیلات این دفتر استانی است تا بتوان از این ظرفیت استفاده کرد و پیشنهادی به دبیرخانه شود تا دستورالعمل‌ به شهرستان‌ها بدهیم که آنها نیز در این حوزه بتوانند فعالیت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه