اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

خدمات‌دهی راه‌آهن کرمانشاه باید ارتقا یابد

خدمات‌دهی راه‌آهن کرمانشاه باید ارتقا یابد
استاندار کرمانشاه خواستار ارتقای خدمات‌دهی راه‌آهن کرمانشاه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند عصر امروز چهارشنبه در نشستی با حضور مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: بحث راه آهن یکی از مطالبات جدی مردم بود که تحقق پیدا کرد، اما هنوز نواقصی دارد که لازم است نسبت به برطرف کردن آنها اهتمام ویژه داشته باشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی به بیان مطالبات استان کرمانشاه از مدیز عامل راه آهن پرداخت و افزود:  سرعت حرکت قطار به دلایل فنی در بخشی از مسیر پایین است و کسی که قصد سفر دارد ترجیح می دهد با وسیله شخصی حرکت کند چرا که زودتر به مقصد می رسد.

,

استاندار کرمانشاه تعیین تکلیف مدیریت راه آهن کرمانشاه را از دیگر مطالبات به حق مردم استان دانست و گفت: بارها در این خصوص رایزنی های لازم صورت گرفته است و با توجه به اینکه طول مسیر ریلی استان کرمانشاه برای احداث اداره کل راه آهن مناسب است لذا امیدواریم هر چه زودتر اجرایی شود.

,

بازوند با اشاره به بازگشایی مرز خسروی و اینکه کرمانشاه یکی از مسیرهای اصلی عبور زوار به کربلا است، بیان داشت: انتظار داریم راه آهن کشور در این ایام خدمات رسانی ویژه ای را برای زوار اربعین در نظر گیرد و کمک‌ها در این راستا پررنگ تر باشد.

,

وی سرعت بخشیدن به روند احداث دهکده لجستیک غرب کشور را یکی دیگر از اولویت ها دانست و خواستار تعیین تکلیف آن شد و خاطرنشان کرد: مطالعات این پروژه انجام شده و کارهای خوبی صورت گرفته است که اگر اجرایی شود می تواند یکی از پروژه های تحول ساز در توسعه استان و کشور باشد.

,

استاندار کرمانشاه ️تامین اعتبار پروژه راه آهن کرمانشاه- خسروی را 1700 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این یک پروژه فراملی است که راه اندازی این خط ریلی نقش بسیار بزرگی در توسعه منطقه ایفا می کند.

,

بازوند تعویض واگن‌های مسیر کرمانشاه - تهران - مشهد و ارتقای کیفیت آن‌ها را از دیگر مطالبات استان کرمانشاه دانست و بیان داشت: مردم در این راستا ابراز نارضایتی دارند چرا که واگن های این مسیر نو نیستند و امیدواریم نسبت به این موضوع توجه ویژه داشته باشید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه