اخبار داغ

معاون شرکت ساخت و توسعه راه آهن مطرح کرد؛

پیشرفت ۵۵ درصد زیرسازی ریلی کرمانشاه ـ اسلام آباد غرب

پیشرفت ۵۵ درصد زیرسازی ریلی کرمانشاه ـ اسلام آباد غرب
معاون شرکت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های ایران گفت: زیرسازی ریلی مسیر کرمانشاه به اسلام آبادغرب ۵۵ درصد پیشرفت دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، عباس خطیبی عصر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران از پیشرفت ۵۵ درصد زیرسازی مسیر راه آهن کرمانشاه- اسلام آباد غرب خبر داد و اظهار داشت: با این سرعت پیشرفت می توان اطمینان داد ریل گذاری این مسیر از سال آینده از سمت کرمانشاه به اسلام آبادغرب آغاز شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

معاون شرکت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های ایران گفت: در بخشی از مسیر پیشرفت حدود ۷۵ درصد است که در حال حاضر کارگاه به طور فعال در حال انجام کار است.

,

وی با بیان اینکه اعتبار ۱۷۰۰ میلیارد تومانی برای انجام پروژه اعتبار سنگینی است و نیاز به زمان دارد، افزود: با اعتبار سنواتی نمی توان این میزان را تامین و پروژه را تکمیل کنیم.

,

خطیبی یادآور شد: در این خصوص علاوه بر استفاده از منابع دولتی در تلاش هستیم که از راههای دیگر از جمله فاینانس بتوانیم اعتباراتی کسب کنیم و با یک شرکت چینی هم رایزنی هایی صورت گرفته که در صورت موافقت می تواند در تسریع پروژه بسیار موثر واقع شود.

,

معاون شرکت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های ایران افزود: مسیر راه آهن کرمانشاه به دلیل اینکه به مرز خسروی ختم می شود جنبه بین المللی دارد و با جدیت این پروژه را دنبال می‌کنیم.

,

وی علت پایین بودن سرعت قطار را در مسیر کرمانشاه - ملایر برخی مسائل فنی دانست و بیان داشت: در این مسیر مقداری جوشکاری ریل که به دلیل شرایط دمایی و بارندگی های امسال به تاخیر افتاده در حال انجام است.

,

خطیبی ادامه داد: با توجه به اینکه به ایام اربعین نزدیک هستیم تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا طی یک ماه آینده این جوشکاری‌ها به اتمام برسد.

,

معاون شرکت ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه‌های ایران گفت: با پایان یافتن عملیات جوشکاری پیش بینی می شود طی پاییز امسال سرعت قطار در مسیر کرمانشاه- ملایر نیز بالا برود و به سرعت مطلوب برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه