اخبار داغ

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

104 پروژه نیمه تمام آموزشی در استان وجود دارد/ جمع آوری 1814 بخاری نفتی از مدارس زنجان

104 پروژه نیمه تمام آموزشی در استان وجود دارد/ جمع آوری 1814 بخاری نفتی از مدارس زنجان
معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در استان زنجان 104 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین حسنلو در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به افزایش کلاس های مقطع اول ابتدایی اظهار کرد: امسال تعداد 26 کلاس در پایه اول ابتدایی جهت حفظ کیفیت آموزشی افزایش پیدا می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به نیاز به افزایش کلاس ها در مدارس ابتدایی به دلیل رشد جمعیتی دانش آموزان مقطع ابتدایی، ابراز کرد: مدیریت فضا صورت گرفته و کمبود کلاس نداریم بلکه به علت تغییر در بافت شهری در شهرک های اقماری و تازه تاسیس کمبود فضا وجود دارد که مدارس همجوار  جهت ثبت نام هدایت می شوند.

,

معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به مدارس کانکسی فعال در استان زنجان خاطرنشان کرد: در برخی مدارس به خاطر کمبود فضا از کلاسهای جایگزین کانکسی در کنار ساختمان اصلی استفاده می شود و برنامه ما این است که با جذب اعتبارات مربوطه و استفاده از خیرین بتوانیم مدارس نیازمند مرمت و بازسازی را کامل کرده و از ساختمان های استاندارد آموزشی بهره ببریم.

,

وی با اشاره به 104 پروژه نیمه کاره آموزش و پرورش در مناطق 14 گانه آموزشی بیان کرد: 13 مورد از پروژه های ناتمام در مهرماه امسال به بهره برداری می رسند و ضمن اینکه در صورت تخصیص اعتبار لازم حداکثر تا 18 ماه کاری تمامی این پروژه ها قابل اتمام هستند.

,

حسنلو با اشاره به اینکه در اکثر مدارسی که از بخاری استفاده می شود ابراز کرد: اگر چنانچه برای مدارسی که امکان تجهیز به سیستم مرکزی را ندارند، بخاری های جدید استاندارد تحویل شود و از سال 1392 تعداد 1814 بخاری نفتی از مدارس جمع آوری شده و تبدیل به سیستم مرکزی شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه