اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

بزرگترین ثروت یک جامعه نیروی انسانی است/ سند تحول سند افتخار آموزش و پرورش است

بزرگترین ثروت یک جامعه نیروی انسانی است/ سند تحول سند افتخار آموزش و پرورش است
نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: بزرگترین ثروت یک جامعه نیروی انسانی آن جامعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; علی خاتمی امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه بزرگترین ثروت یک جامعه نیروی انسانی آن جامعه است، اظهار کرد: اگر قدرت اقتصاد و نظامی در جامعه تایین کننده است، پایه اینها نیروی انسانی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه در خصوص نیروی انسانی هم کیفیت مهم است و هم کمیت، ابراز کرد: در برخی از کشور ها  برنامه ریزی آنچنان علمی و پایه ای انجام می شود که خروجی کار آنها باعث القای این می شود که نصف مردم آنجا ضریب هوشی بالایی دارند در حالی که درهیچ جای دنیا این طور نیست.

,

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به وظایف آموزش و پرورش بیان کرد: آموزش و پرورش باید استعداد ها را  شکوفا کند و یکی از افتخارات بنده معلمی است.

,

وی با بیان اینکه معلمی شغل انبیا است، خاطر نشان کرد: متاسفانه برای معلمین ما، معلمی آخرین شغل است و زمانی که معلمان در هیچ اداره ای نتوانستد جذب شوند سراغ آموزش و پرورش می آیند و یکی از آسیب های آموزش و پرورش نیز همین است.

,

خاتمی با اشاره به اینکه تمامی ما هر آنقدر که توانای داریم باید برای شکوفایی استعداد ها کار کنیم بیان کرد: دانش آموزان امانت یک نسل هستند و در قیامت نسبت به کوتاهی های صورت گرفته برای این نسل سوال می شود.

,

وی با اشاره به اینکه فرهنگی ترین قشر جامعه معلمان هستند، افزود: یک هشداری که در اینجا وجود دارد این سند 2030 است.

,

نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه سند تحول، سند افتخار آموزش و پرورش در کشور است، خاطر نشان کرد: این سند نیازمند تبیین برای معلمان و مدیران است و اطلاع رسانی به مردم نیز باید به صورت درست صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه