اخبار داغ

شهرکی بدون امکانات شهری؛

وعده‌های پر و پیمان مسئولین عملی نشده است + عکس

وعده‌های پر و پیمان مسئولین عملی نشده است + عکس
شهرک امین آباد شهرستان دهگلان هنوز بعد از گذشت 15 سال از احداث آن فاقد گاز، شبکه فاضلاب و امکانات شهری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، امروزه یکی از چالش‌های عمده ناپایدار کننده شهری در کشور ما، گونه‌ای از شهرنشینی با مشکلات حاد موسوم به اسکان محرومیت از خدمات و زیرساخت‌های شهری آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

شهرک امین آباد فاقد امکانات شهری

, شهرک امین آباد فاقد امکانات شهری, شهرک امین آباد فاقد امکانات شهری,

شهرک امین  آباد دهگلان با وجود گذشت بعداز 15 سال از احداث آن از همه امکانات شهری محروم بوده و هنوز فاقد گازکشی و شبکه خروج فاضلاب می باشد که این موضوع باعث نگرانی و نارضایتی ساکنان این شهرک شده است.

,

 احمد محمدی یکی از ساکنان شهرک میگوید: ما حدود 15 سال است که در این شهرک بدون گاز، آب، برق وفاضلاب زندگی می کنیم و مشکل برق و آب به صورت موقت حل شده اما هنوز شبکه گازکشی هم در داخل شهرک انجام شده و تاکنون گاز کشی منازل صورت نگرفته و امکانات شهرک از روستا هم کمتر است.

,

 وی افزود: با وجود مراجعات مکرر به فرمانداری و شهرداری قرار بود در 17 شهریور 98 گاز کشی شهرک به اتمام برسد اما هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است.

,

 یکی دیگر از ساکنان ضمن نگرانی در این خصوص، بیان داشت: ما حدود 15 سال است که  هم مجوز ساخت و هم سند داریم اگر امکانات به شهرک تعلق نمی گیرد چرا سند برای ما صادر شده است.

,

 یکی دیگر  از ساکنین این شهرک ساکن ضمن نگرانی از بی توجهی مسئولین اظهار داشت: تاکنون بیش از ده بار به شهرداری مراجعه کردیم اما وعده امروز و فردا به ما می دهند و هیچکس واقعا جوابگوی این مردم مظلوم نیست.

,

شهرک امین آباد دهگلان محروم از امکانات

, شهرک امین آباد دهگلان محروم از امکانات, شهرک امین آباد دهگلان محروم از امکانات,

در حال حاضر این شهرک با مشکلات زیرساختی چون آسفالت معابر وکوچه‌ها، سرانه‌های رفاهی مانند پارک‌های درون محله‌ای و سرانه فضای سبز شهری روبه‌رو است. باتوجه به برنامه‌های شورا امید است که در سال جاری بتوانیم برای رفع این کمبودها تلاش کنیم.

,

مردم شهرک امین آبا دهگلان از امکانات آب ،برق و گاز محروم هستند این مردم هم انسانند چه کسی جوابگوی این مردم محروم است.

,

 یکی از ساکنان شهرک گفت: شهرک امین آباد دهگلان حدود 12 ساله که تفیکیک شده ومجوز ساخت مسکونی از طرف شهرداری به ما داده شده است امابه محض ساخت و ساکن شدن چندین خانواده بعد از 12سال هنوز این خانواده ها از نعمت آب،برق و گاز محروم هستند.

,

بنا به گفته های مردم ساکن شهرک، شهرداران وقت دهگلان هر روز وعده توخالی به این خانواده ها داده و حاضر نبودند که مشکل فاضلاب، آب، برق و گاز این مردم راحل نماید این درحالی است که هیچ یک از این مسئولین خود وخانواده هایشان در چنین شرایطی حاضر به زندگی نیستند اما برای مردم بدبخت و محروم ساکن این شهرک که از قشر محروم و کارگرهستند هیچ توجهی ندارند.

,

حال جای سوال است که چه کسی جوابگوی محرومیت این خانواده های بدبخت است مسئولین دهگلان  این مردم چشم انتظار حمایت هستند وبه امکانات رفاهی وخدماتی نیاز دارند. 

,

 یکی ازساکنان ساکن شهرک امین آباد  می گفت برای خرید تانکری آب آشامیدنی  75 هزار تومان هزینه میکنیم  وبرای نفت متحمل هزینه و سختیهای بسیارهستیم و شوهرم نیز کاگر است.       

,

 سلمی مبارکی یکی دیگر از ساکنان این شهرک میگوید از مسئولین واقعا گلایه دارم آیا این وضعیت را خودشان وخانواده هایشان می توانند تحمل کنند که اصلا به فکرما نیستد فردای قیامت چه جوابی پیش خدا دارند.

,

وی در ادامه میگوید ما 5 سال است که در این شهرک زندگی می کنیم از آب، برق و گاز محروم هستیم شوهرم کاگر است دیگر هزینه خرید آب  و نفت را نداریم تو را خدا به داد این خانواده ها برسید.      

,

یکی دیگر از ساکنان این شهرک می گوید از مسئولین دهگلان به شدت گلایه دارم و اگرمی توانستم درد دلم را به مقام معظم رهبری می گفتم که ما چقدر مشکل داریم اما مسئولین دهگلان با خیال راحت انگار نه انگار که ما هم مثل خودشان انسانیم هیچ توجهی به ماندارند.

,

در حقیقت اکثر ساکنان این شهرک از قشر کم درآمد جامعه هستند که با گذشت 15 سال از احداث و زندگی درشهرک با مشکلات عدیده دست به گریبانند نیاز است مسئولین وادارات ذیربط هرچه سریعتر مشکلات این مردم رنج دیده راحل نمایند. 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه