اخبار داغ

سرپرست گروه جهادی زینبیون خبر داد؛

حضور دانشجویان دختر در اردوی جهادی حاشیه شهر کرمان/ برگزاری کلاس‌های کارآفرینی در این منطقه

حضور دانشجویان دختر در اردوی جهادی حاشیه شهر کرمان/ برگزاری کلاس‌های کارآفرینی در این منطقه
سرپرست گروه جهادی زینبیون گفت: این گروه جهادی با مشارکت دانشگاه های سوره و الزهرا جهت خدمت رسانی به مناطق محروم حاشیه شهر کرمان شکل گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه عبدالعلی‌زاده سرپرست گروه جهادی زینبیون در گفتگو با راه آرمان؛ با تأکید بر اینکه از بین بردن فقر و محرومیت وظیفه همگان است، گفت: باید به زندگی محرومین بیشتر رسیدگی شود چرا که این مسئله وظیفه ما و وصیت امام خمینی(ره) است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

عبدالعلی زاده در خصوص تشکیل گروه جهادی زینبیون  اظهار کرد: این گروه جهادی با مشارکت دانشگاه‌های سوره و الزهرا جهت خدمت رسانی به مناطق محروم حاشیه شهر کرمان شکل گرفته است.

,

سرپرست گروه جهادی زینبیون تصریح کرد: گروه جهادی زینبیون فعالیت خود را از تاریخ یک شهریور ماه در شهرک سیدی آغاز کرده است.

,

وی در ادامه مطرح کرد: جهت خدمت رسانی بهتر به مردم منطقه سیدی، جهاد گران نیاز های مردم این منطقه را بررسی و کلاس هایی بر اساس نیاز های مردم این منطقه رنامه ریزی و اجرا کرده اند.

,

سرپرست گروه جهادی زینبیون افزود: کلاس های کار آفرینی از جمله آموزش ژله های تزریقی، شبه قالی، پادری، نمد دوزی، کیف های پارچه ای و آموزش خیاطی با هدف اشتفال زایی و کار آفرینی برای بانوان منطقه سیدی تشکیل داده ایم.

,

عبدالعلی زاده با بیان اینکه کلاس های آموزشی برای رده های سنی کودک و بزرگسال برگزار شده، گفت: کلاس هایی از جمله آموزش کامپیوتر، زبان انگلیسی و کلاس های ورزشی برای بانوان و کودکان در این منطقه تشکیل شده است.

,

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه اردوی جهادی گروه زینبیون در تاریخ ۱۷ شهریور ماه به اتمام رسیده است اما کلاس های ورزشی پایان نیافته است و برگزار می شود.

,

عبدالعلی زاده در پایان خاطر نشان کرد:  در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی کلاس های مشاوره تربیت فرزند و همسرداری نیز در این منطقه برگزار شده است که مورد استقبال بانوان این منطقه قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه