اخبار داغ

وزیر جهاد کشاورزی در شهرکرد:

اختلاف نظر و سلیقه داریم ولی متعلق به یک کشور هستیم/ آنجا که از فکر، توانایی و ظرفیت کشور استفاده کرده‌ایم موفق بوده‌ایم

اختلاف نظر و سلیقه داریم ولی متعلق به یک کشور هستیم/ آنجا که از فکر، توانایی و ظرفیت کشور استفاده کرده‌ایم موفق بوده‌ایم
وزیر جهاد کشاورزی گفت: اگر بنا به تولیدی پایدار و اقتصادی است باید در چهارچوب یک قرارداد و زنجیره جای گیرد، تقاضامحور باشد تا تولیدات روی دستمان نماند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ محمود حجتی 21 شهریورماه در آیین افتتاح اولین کارخانه تحقیقاتی، تولید خوراک دام، طیور و آبزیان در کشور در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ما باید قدردان انقلاب و نظام باشیم و تحت تاثیر موج هایی که  در گوشه و کنار در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه علیه نظام صورت می‌گیرد قرار نگیریم.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: نقدها بیان شوند ولی حواس خود را جمع کنیم زیرا افرادی قصد دارند اصل نظام را از ما بگیرند.

حجتی با اشاره به تولید 25 هزار تن آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری، گفت: در سه استان شمالی کشور 17 هزار تن ماهی استخوانی تولید می‌شود.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان این موضوع که هم باید تولید انجام شود و هم زنجیره تولید داشته باشیم و فرآوری و تقاضا را در نظر بگیریم تا تولیدات ما روی دستمان نماند افزود: اگر بناست تولیدی پایدار و اقتصادی داشته باشیم باید در چهارچوب یک قرارداد و زنجیره جای گیرد و تقاضا محور باشد.

وی با اشاره به اینکه زنجیره تولید دارای حلقه‌های بسیاری است، افزود: این مجموعه فرادانه افتخار می‌کند که توانستند با مدیریت خود ظرفیت‌هایی که در کشور است هموطنانی را بسیج کنند.

حجتی گفت: ممکن است اختلاف نظر و سلیقه داشته باشیم ولی همه متعلق به یک کشور، مملکت و استان هستیم، باید با همدلی و همکاری که در گذشته بوده کشور و استان را ساخت و توسعه داد.

وی بیان کرد: هر جا متکی به خود بوده‌ایم و از فکر، توانایی و ظرفیت کشور استفاده کرده‌ایم موفق بودیم.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه امروز نیروی انسانی سرآمد کشورها است‌، خاطرنشان کرد: از نظر توانایی باید مایه افتخار برای نسل‌های آینده باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه