اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان خبرداد؛

اجرای عملیات گازرسانی به 48 روستای استان زنجان

اجرای عملیات گازرسانی به 48 روستای استان زنجان
مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اجرای طرح گازرسانی در استان زنجان گفت: عملیات گازرسانی به 48 روستای استان زنجان در دست اقدام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی احمدلو، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح گازرسانی به روستاهای استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر تعداد روستاهای گاز دار به 564 روستا افزایش یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی تصریح کرد: استان زنجان دارای 910 روستا بوده که در حال حاضر عملیات گازرسانی به 131 روستا در دست اقدام است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ابراز کرد: در حال حاضر عملیات گازرسانی به 48 روستای استان زنجان در دست اقدام است.

,

وی بیان کرد: با تامین به موقع اعتبارات لازم ضریب نفوذ گاز طبیعی روستایی استان زنجان تا پایان امسال به بیش از 91  درصد می رسد.

,

احمدلو عنوان کرد: با افتتاح‌هایی که هفته دولت انجام شده 4 هزار و 177 خانواره از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

,

وی ابراز کرد: عملکرد صنعت گاز با وجود همه فشارها و تحریم‌های وارده در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، درخشان و قابل توجه بوده و اقدامات انقلابی زیادی در گازرسانی به اقصی نقاط کشور به انجام رسیده است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان افزود: در استان زنجان نیز خدمات رسانی پایدار به مردم شریف استان و توسعه شبکه گازرسانی به منظور محرومیت‌زدایی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری همواره سرلوحه تمامی برنامه های شرکت گاز زنجان بوده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در حال نیز ضریب نفوذ گازرسانی در بخش روستایی استان از 82.7 به 84.6 درصد افزایش یافته است.

,

احمدلو بهره مندی 100 درصد خانوارهای شهری استان زنجان را از دیگر خدمات ارائه شده توسط خادمان نظام جمهوری اسلامی ایران به مردم شریف استان اعلام کرد. 

,

وی تصریح کرد: درصد برخورداری خانوارهای شهری و روستایی استان زنجان از نعمت گاز طبیعی؛ در مجموع 94.4 درصد خانوارهای استان است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: خدمت به مردم از توفیقات الهی بوده و امیدواریم همواره متحول تر از سالهای گذشته در سنگر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف استان گام برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه