اخبار داغ

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه ها خبر داد؛

کارآفرینی برای ۵۵ بانوی بهاری

کارآفرینی برای ۵۵ بانوی بهاری
مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه ها در بهار از کارآفرینی برای ۵۵ زن تحت پوشش در قالب طرح کارآفرینی در بهار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه خاوری، مسئول موسسه خیریه مردم‌نهاد آبشار عاطفه‌های بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، تاریخ شروع به کار این موسسه در بهار را اسفند ۹۷، مصادف با ولادت حضرت زهرا (س) عنوان کرد و گفت: این موسسه به منظور فقرزدایی و توانمندسازی جامعه هدف فعالیتی روشن و شفاف دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

خاوری ادامه داد: این موسسه با کمک خداوندمتعال و کمک های مردمی، تاکنون حدود ۱۲۹ میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری کرده است.

,

وی گفت: هم چنین تاکنون اقداماتی همچون تهیه ۱۶ کمک جهزیه برای نوعروسان، ۱۶مورد کمک هزینه و هزینه کامل درمان بیماران، سرپرستی ۱۰ یتیم صورت گرفته است.

,

مسئول موسسه خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه های بهار اظهار داشت: بیش از۷۰ پرونده از سرپرستان از کار افتاده، زندانی، بانوان بی سرپرست، بدسرپرست، مطلقه و ...  تحت پوشش این موسسه می باشد.

,

خاوری که خود از زنان کارآفرین بهاری است ادامه داد: هم چنین این موسسه، در بخش اشتغال و کارآفرینی بانوان، تعداد۴۰ نفر در کارگاه خیاطی و ۱۵ نفر در کارگاه رشته بری را مشغول به کار و درآمدزایی کرده است.

,

وی در پایان گفت: از نیکوکاران و خیرین گرامی دعوت می کنیم با کمک های خود، در راستای کمک رسانی و اشتغال زایی این موسسه، باعث حل مشکلات این خانوارها و رونق و توسعه شهر خود باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه