اخبار داغ

فرمانده قرارگاه اربعین عنوان کرد:

استان‌های معین در قصرشیرین هنوز حاضر نشدند

استان‌های معین در قصرشیرین هنوز حاضر نشدند
فرمانده قرارگاه اربعین از عدم حضور و استقرار استان‌های معین در قصرشیرین برای اربعین انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، جعفر همتی امروز پنج شنبه در نشست ستاد اربعین که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، با انتقاد از عدم حضور استان های معین در قصرشیرین، اظهار داشت: استان های معین در بحث اربعین فقط ۳۰ درصد به وعده خود عمل کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

فرمانده قرارگاه اربعین افزود: هنوز هیچ خبری از شهرداری منطقه 13 تهران به عنوان معین نیست و لازم است این امر پیگیری شود که اگر استانی معین است با این کمبودها وقتی که باقی مانده تا اربعین چه کاری می‌تواند انجام دهد.

,

این مسئول بیان داشت: از شهرداری کرمانشاه نیز به شدت گله مند هستیم آنها فقط به صورت نمایشی در مرز خسروی حضور پیدا کردند ورفتند.

همتی گفت: فرصتی برای انجام کار باقی نمانده و هنوز دستگاه‌های ذیربط برای خدمات رسانی در قصرشیرین حاضر نشدند.

,
,
,

وی در خصوص روشنایی مسیر تردد زوار کربلا ابراز داشت: روشنایی پارکینگ ها و کمربندی تا پایان شهریور باید به نتیجه برسد و همچنین برق رسانی به موکب ها و خودپرداز ها را در اسرع وقت انجام شود.

,

فرمانده قرارگاه اربعین خاطرنشان کرد: باید تدابیری اندیشیده شود که از ۱۰ مهرماه تا ۵ آبان در مرکزیت پایانه خسروی قطعی برق نداشته باشیم چرا که قطع برق تنشی بزرگ در منطقه به وجود خواهد آورد.

,

این مسئول همچنین در خصوص تامین آب جهت زوار تأکید کرد و گفت: آبی که از خسروی به منظریه می‌رود کفایت نیروهای عراقی را هم نمی‌دهد لذا باید آب به اندازه ۳ تا ۴ هزار نفر با افزایش دبی آب آن منطقه تهیه کرد.

,

همتی عنوان کرد: یخچالهای برای سرد نگه داشتن آب معدنی مهیا شود و همچنین دستگاه آبی که روزانه می تواند ۳۰ هزار بطری آب تهیه کند آماده باشند و به چاه وصل شود.

,

وی خاطرنشان کرد: لوله کشی آب سرویس ها و پارکینگ ها هرچه سریعتر به نتیجه برسد و همچنین جهت آبرسانی سیار و ثابت به موکب ها برنامه‌ریزی لازم انجام شود.

,

فرمانده قرارگاه اربعین ادامه داد: باید در قصرشیرین حدود یک میلیون بطری آب معدنی به صورت دپو در دسترس باشد تا در صورت اضطرار مورد استفاده قرار بگیرد.

,

این مسئول نسبت به آماده سازی سایبان محوطه بعد از گیت های بازرسی تاکید داشت و گفت: جاده قصرشیرین به خسروی را نیز تا ۱۰ مهرماه باید آماده کنیم و همچنین آسفالت جاده ریخک که بسیار مهم و حیاتی است باید مهیا کنیم.

,

همتی ابراز داشت: نسبت به استقرار جایگاه ثابت بنزین در پایگاه پارکینگ عمار و همچنین یک جایگاه گازوئیل در پارکینگ مقداد و یک دستگاه سوخت رسان گازوئیل در صورت ضرورت داخل منظریه اقدام شود.

وی با بیان اینکه خدمات رسانی به زائرین از ۱۳ مهر ماه آغاز و تا ۳۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت، گفت: از هم اکنون لازم است ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برای برگشت زائرین آماده باشد و دفاتر اتوبوسرانی نیز در پایان مستقر شوند و همچنین برای برگشت حتما بلیط صادر شود.

همتی همچنین از هلال احمر خواست تا از ۵ مهر ماه حدود ۱۵ هزار اسکان را جهت زائرین آماده کند.

,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه