اخبار داغ

سردار نوعی اقدم:

مشکل ایران با آمریکا بر سر برجام حل نخواهد شد/ ایران با اقتدار در مقابل تمام دنیا پیروز بوده است

مشکل ایران با آمریکا بر سر برجام حل نخواهد شد/ ایران با اقتدار در مقابل تمام دنیا پیروز بوده است
فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در خاک سوریه با اشاره به اینکه برجام مشکلات ایران را با آمریکا حل نمی کند گفت: همان طور که شاهد بودیم بعد از برجام نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه بعد از امضای برجام شاهد تشدید تحریم ها بوده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛سردار پاسدار رحیم نوعی اقدم فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در خاک سوریه عصر امروز در سومین یادواره سردار شهید حبیب‌الله داودآبادی و یکصد شهید شهر داودآباد با اشاره به اینکه شهدا امروز برای ما بسیار ارزشمند هستند، گفت: در سایه جانفشانی شهدا است که ملت ایران امروز در مسند قدرت و صلابت منطقه ای و جهانی قرار گرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

نوعی اقدم، برگزاری یادواره شهدا را ترویج دهنده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و اظهار کرد: تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده‌ های آنها یک وظیفه همگانی است.

,

وی، با تاکید بر اینکه خانواده های شهدا و ایثارگران با ایثار و از خودگذشتگی خود محبت بزرگی برای پایداری نظام و انقلاب اسلامی انجام دادند ادامه داد: امروز مسئولین باید در سنگر خدمتگزاری به این ملت فرصت‌ها را غنیمت شمرده و در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا باشیم.

,

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در خاک سوریه، با اشاره به اینکه در نظام اسلامی همه چیز بر پایه مردم است گفت: انقلاب را مردم به پیروز رسانده اند و در چهل سال از عمر با برکت انقلاب هم مردم با همه سختی ها و نا ملایمات پای انقلاب بوده اند.

,

نوعی اقدم، با تاکید بر اینکه مسئولین باید قدر این مردم را بدانند و برای رفع مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند بیان کرد: مردم همواره پای نظام و آرمان های امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب بوده اند، مسئولین باید مراقب باشد باعث نشوند با کم کاری مردم از نظام دلسرد شوند.

,

ایران با اقتدار در مقابل تمام دنیا پیروز بوده است

, ایران با اقتدار در مقابل تمام دنیا پیروز بوده است, ایران با اقتدار در مقابل تمام دنیا پیروز بوده است,

وی، با اشاره به اینکه امروز با عزت می گویم که ایران با اقتدار در مقابل تمام دنیا پیروز بوده است، اضافه کرد: البته برای تداوم پیروزی ها نیاز است وحدت و خدمت به مردم تحت امر ولایت فقیه مورد توجه اقشار مختلف مردم و مسئولین باشد.

,

نوعی اقدم، اظهار کرد: با وجود اینکه آمریکا در شهر بوکمال سوریه ۴ هزار نیرو اعزام کرد و تریلیون ها دلار در عراق هزینه کرده بود، رئیس جمهور آمریکا برای یک سفر به منطقه، شبانه سفر می کند.

,

اعتماد مردم به مسئولین امنیتی و بی اعتمادی مردم به مسئولین اقتصادی

, اعتماد مردم به مسئولین امنیتی و بی اعتمادی مردم به مسئولین اقتصادی, اعتماد مردم به مسئولین امنیتی و بی اعتمادی مردم به مسئولین اقتصادی,

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در خاک سوریه، با بیان اینکه مردم نسبت به مسئولین امنیتی اعتماد دارند ولی نسبت به مسئولین اقتصادی اعتمادی ندارند بیان کرد: علیرغم اینکه آمریکا با همه توان همواره ملت ایران را تحریم و تهدید کرده است ولی این اقدامات آمریکا همواره برای مردم ایران مسخره کننده بوده است ولی در حوزه اقتصاد به دلیل اعتمادی که به مدیران وجود ندارد با کوچکترین شایعه ای شاهد نوسانات فراوان قیمتی هستیم.

,

نوعی اقدم، با اشاره به اینکه کمک به دولت همواره از تاکیدات رهبر معظم انقلاب بوده است افزود: با وجود اینکه دولت در سال های اخیر به مردم توصیه کرده است در برابر مشکلات مقاومت کنند تا شرایط موجود را سپری کنیم، ولی باید پذیرفت تا زمانی که مدیرانی در رأس امور هستند، فرزندان و خانواده هایشان در خارج از کشور زندگی می کنند نمی توانند تصمیممان متناسب با شرایط موجود را اتخاذ کنند.

,

مشکل ایران با آمریکا با برجام حل نخواهد شد

, مشکل ایران با آمریکا با برجام حل نخواهد شد, مشکل ایران با آمریکا با برجام حل نخواهد شد,

وی، با تاکید بر اینکه در انقلاب مشکلی نداریم در انتخابات مشکل داریم بیان کرد: اگر می خواهیم در داخل شاهد مشکلات اقتصادی نباشیم باید در انتخابات دقت بیشتری داشته باشیم و با بصیرت در انتخابات وارد شویم.

,

فرمانده قرارگاه حضرت زینب(س) در خاک سوریه با اشاره به اینکه برجام مشکلات ایران را با آمریکا حل نمی کند گفت: همان طور که شاهد بودیم بعد از برجام نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه بعد از امضای برجام شاهد تشدید تحریم ها بوده ایم.

,

نوعی اقدم با بیان اینکه انقلاب با تحریم متولد شده و به بلوغ رسیده است بیان کرد: خود آمریکا هم امروز به این نتیجه رسیده است که تشدید تحریم ها بر ملت ایران کار ساز نیست.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه