اخبار داغ

استاندار اردبیل:

احزاب و رسانه‌ها نقس اساسی در انتخابات مجلس دارند

احزاب و رسانه‌ها نقس اساسی در انتخابات مجلس دارند
استاندار اردبیل گفت: در تمامی شرایط رسانه ها و احزاب سیاسی نقش مهمی در تنویر افکار عمومی و جریان سازی محیطی ایفا کرده و در انتخابات مجلس نیز به طور قطع این قشر وظیفه خطیری را عهده دار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، اکبر بهنام جو شامگاه دیروز در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار داشت: مشارکت مردم در انتخابات آتی بسیار حیاتی است و هرچه قدر مشارکت بیشتر باشد قطعا مسئولیت نمایندگان و تعهد آنها نسبت به پیشرفت و توسعه استان بیشتر خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی با اشاره به اینکه رسانه ها و احزاب سیاسی در جریان سازی انتخاباتی باید رسالت خود را به نحو احسن انجام دهند، افزود: در تمامی شرایط رسانه ها و احزاب سیاسی نقش مهمی در تنویر افکار عمومی و جریان سازی محیطی ایفا کرده و در این دوره از انتخابات نیز به طور قطع این قشر وظیفه خطیری را عهده دار هستند.

,

استاندار اردبیل گفت: مردم در انتخابات قبل از اینکه حمایت از افراد شاخص و دارای صلاحیت باشد داشتن احساس مسئولیت نسبت به حفظ تمامیت ارضی و حفظ نظام است.

,

بهنام جو با بیان اینکه فرمانداران و عوامل اجرایی ستاد انتخابات کاملا بی طرفانه انتخابات سالم برگزار خواهند کرد، بیان کرد: در هر شرایط ستاد انتخابات بدون در نظر گرفتن منافع جریان سیاسی خاص در صدد برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه است.

,

وی افزود: مردم اردبیل همیشه پای بند به اصول بوده و این امر باعث شده است که استان اردبیل جز استان های امن کشور اعلام شود.

,

استاندار اردبیل با اشاره به اینکه عوامل ستاد انتخابات استان باید در هر شرایط مواظب رفتار خود باشند، تصریح کرد: در اسلام و قرآن به امانتداری تاکید شده است و در انتخابات نیز همه باید تلاش کنیم از حقوق افراد و مردم خوب امانتداری کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه