اخبار داغ

مشاور رئیس مجلس:

برخی سیاسیون دچار اختلال روانی‌اند/ قوه قضائیه با سلبریتی‌ها، رسانه‌ها و نمایندگانی که دروغ‌پراکنی می‌کنند برخورد کند

برخی سیاسیون دچار اختلال روانی‌اند/ قوه قضائیه با سلبریتی‌ها، رسانه‌ها و نمایندگانی که دروغ‌پراکنی می‌کنند برخورد کند
مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:قوه قضائیه با سلبریتی ها ،ژورنالیست ها و با آن خانم و آقای نماینده ای که در رابطه با دختر آبی دروغ پراکنی کرده اند باید برخورد شدید کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور حقیقت پور در گفتگو خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، اظهار داشت: اتفاقی برای دختری به علت اختلال روانی رخ می‌دهد اما  ما انتظار داریم جامعه ژورنالیستی و سیاسی ما دچار اختلال روحی و روانی نشوند و عاقلانه به هر موضوعی رجوع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: برخی از سیاسیون سابق بر این نیز سخنان نادرستی زده اند مثل آقای مطهری که به دروغ در نطق خود در مجلس گفت که ایران به ارامنه در جنگ قره باغ کمک کرده است که متاسفانه هیچ کس با این فرد برخورد نکرد.

,

مشاور رئیس مجلس گفت: امروز نیز وقتی مردم ایران در عزای سالار شهیدان هستند، برخی سیاسیون که دچار اختلال روانی‌اند، چنین مسائلی را به دروغ مطرح می‌کنند.

,

وی تاکید کرد: ما از ورزشکاران نیز انتظار داریم همچون تختی در جامعه قدم بردارند نه مثل کسانی که تازه به دوران رسیده‌اند و مال دوستاند، رفتار کنند.

,

وی افزود: قوه قضائیه با سلبریتی ها ،ژورنالیست ها و با آن خانم و آقای نماینده ای که در رابطه با دختر آبی دروغ پراکنی کرده اند باید برخورد شدید کند تا هچمون دروغ ندا آقا سطان جامعه را دچار تشویش نکنند.

,

حقیقت پور گفت: در حالی که پدر آن مرحومه واقیعت ها را بازگو می کند اما برخی به دروغ حقیقت ها پنهان می کنند و خوراک برای دشمنان و رسانه ها معاند درست می کنند.

,

وی ابراز داشت: این ماجرا ثابت کرد که عده ای به نادرستی نام خود را چهره سیاسی گذاشته‌اند؛ فرد سیاسی باید بصیرت داشته باشد و این را مطمئن باشید رئیس قلم بدستان که بنگاه دروغ پراکنی برای خود ساخته‌اند حتما مزدور رژیم غاصب صهیونیستی و منافقین هستند.

,

مشاور رئیس مجلس گفت: مردم عزیر ایران هوشیار باشند که امروز تنها سلاح مبارزه با جنگ نرم دشمن که عده ای نان به نرخ روز خور نیز با انها همراه شده اند بصیرت است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه