اخبار داغ

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

دادستانی با خبرآنلاین برخورد کند

دادستانی با خبرآنلاین برخورد کند
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: از دادستانی محترم انتظار داریم به دروغ پراکنی خبرآنلاین در ماجرای دروغ دختر آبی رسیدگی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر قاضی پور در گفت و گو با ندای ارومیه اظهار کرد: این جای تاسف است که رسانه خبرآنلاین با خبر دروغ خود در خصوص ماجرای خودکشی یک دختر موجب ایجاد یک جو رسانه ای مسموم در داخل کشور شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی، افزود: دروغ پراکنی اخیر موجب شد تا بیگانگان نیز از این فرصت سوء استفاده کرده و علیه کشورمان اقدام به لجن پراکنی کنند.

,
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هر کسی که علیه این کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی مطالب خلاف واقع را بیان می کند باید پاسخگوی رفتار خود باشد.
,
 
,
قاضی پور، ابراز داشت: این رفتار غلط سلبریتی ها و بدخواهان در نشر دروغ دختر آبی از طرفی موجب آزار خانواده فردی که خودکشی کرده نیز شدند.
,
 
,
وی، در ادامه گفت: موضع گیری پدر سحر خدایاری، به عنوان رزمنده ای علاقه مند به کشور نیز جای تقدیر دارد که با پاسخ به اتهامات وارده اجازه بهره برداری بیشتر دشمنان از این ماجرای کذب را نداد.
,
 
,
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: دادستانی محترم باید برخورد مقتضی را با خبرآنلاین انجام دهد تا شاهد تکرار چنین دروغ پراکنی هایی نباشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه