اخبار داغ

یک حقوقدان عنوان کرد؛

فعالیت های سلبیریتی های حاشیه ساز در ماجرای دروغ دختر آبی، معلق و محدود شود

فعالیت های سلبیریتی های حاشیه ساز در ماجرای دروغ دختر آبی، معلق و محدود شود
یک حقوقدان گفت: فعالیت سلبریتی های حاشیه ساز در ماجرای دروغ دختر آبی، معلق و محدود شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، "جهانشاه شکری"، حقوقدان و مدرس دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: امروزه عمومی شدن نشر اکاذیب در فضای مجازی باعث شده که هر کسی به راحتی بتواند اقدام به فضاسازی های رسانه ای نماید. این مهم ضرورت بکارگیری یک سیاست جنایی مطلوب از سوی دستگاه قضا را می طلبد که اقدامی قاطع در این راستا صورت دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

شکری در رابطه با موضوع مرگ دختر آبی  اظهار کرد:فضاسازی رسانه ای در فضای مجازی از سوی سوی برخی خبرگزاری ها خصوصا  خبرآنلاین ، چهره های ورزشی و حتی سیاسیون، فاقد  پشتوانه ی حقوقی توانسته است دامنه ی این گونه حوادث را فراتر از واقعیت جلوه دهند و متاسفانه موجبات پیوند شبکه های داخلی با خارجی بیگانه را فراهم سازند .

,

وی ادامه داد: چرا باید،سایت خبری خبرانلاین که  طی،سالهای گذشته از طرق مختلف مورد حمایت دولت بود و مبالغی را نیز به عنوان یارانه دریافت کرده است، این چنین علیه امنیت ملی شایعه پراکنی کند.

,

شکری در پایان به نقش سلبریتی ها در ایجاد التهاب در جامعه هم اشاره کرد و بیان داشت:سلبریتی ها باید مراقب اظهار نظرهای خود باشند چرا که ممکن است،اظهار نظری ازسوی انان صورت بگیرد که ناصحیح باشد و همین امر زمینه حمایت طرفداران انان را فراهم کند و موجب مشکلاتی در سطح جامعه شود

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه