اخبار داغ

آیت الله دری نجف آبادی:

مسئولین فریب دروغ پردازی دشمنان را نخورند/ تغییر بولتون سیاست‌های آمریکا نسبت به ایران را تغییر نمی دهد/ اگر مسئولین درست عمل کنند، ملت در برابر توطئه های آمریکا با قدرت ایستاده اند

مسئولین فریب دروغ پردازی دشمنان را نخورند/ تغییر بولتون سیاست‌های آمریکا نسبت به ایران را تغییر نمی دهد/ اگر مسئولین درست عمل کنند، ملت در برابر توطئه های آمریکا با قدرت ایستاده اند
آیت الله دری نجف آبادی گفت: امیدواریم در شرایط فعلی مجلس، دولت و شورای عالی امنیت ملی کشور هوشیار باشند و فریب دشمن دغل کار وحقه باز را نخورند و باقدرت پیش بروند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه ضمن تشکر از همه کسانی که طی دهه اول محرم در تعظیم شعائر دینی تلاش و مجاهدت کردند گفت: همه ی روزها حسینی و کربلایی هستیم و باید از امروز هیئت ها و موکب ها در عین اینکه کار روزمره خود را ده برابر انجام می دهند برای اربعین هم آماده شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

دری نجف آبادی در خصوص گام سوم کاهش تعهدات برجامی ایران، بیان کرد: ناچار شدیم که بعد از دوماه فرصت، گام سوم کاهش تعهدات برجامی را برداریم. معنای گام سوم این است که در بسیاری از مسائل تحقیقاتی و پژوهشی که قبلا اقدام نکرده بودیم، اقدام کنیم و کارهایی که باید ۱۰ سال بعد انجام می دادیم را جلوتر انجام می دهیم.

,

وی تصریح کرد: به یک معنا این حرکت کار بزرگی است اما در عین حال باید برای ماه های بعد مواظب و هوشیار باشیم. ممکن است فشارهایی را آمریکایی ها و غیر آمریکایی ها بیاورند و یکی به نعل بزنند و یکی به میخ و از طرفی چماق نشان دهند و از طرفی هویج، ولی ما نباید فریب آنها را بخوریم چرا که آنها دشمن و دروغ پردازند.

,

نماینده ولی فقیه در استان افزود: بولتون را جابه جا می کنند، ولی سیاست های آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران به سادگی تغییر نمی کند. رابطه گرگ و میش چه معنا دارد؟ رابطه انسان با انسان است نه رابطه گرگ و میش. اگر بنا باشد آنها گرگ باشند و ما بره آنها به دنبال غارت ما هستند و ما نباید فریب آنها را بخوریم.

,

وی اظهار کرد: در این چهل سال گذشته آنها یک قدم برای ما برنداشتند و هر روز یک بازی در آوردند و سر ما را شیره مالیدند و کلاه گذاشتند. البته امیدواریم در این مرحله مجلس، دولت و شورای عالی امنیت ملی کشور هوشیار باشند و فریب این دغل کاران وحقه باز را نخورند و باقدرت پیش بروند.

,

دری نجف آبادی ادامه داد: ممکن است مقداری سختی بر ملت تحمیل شود. اما ملت ما ملت کربلایی و عاشورایی هستند و آماده اند. اگر مسئولین درداخل عمل کنند ملت در برابر توطئه های آمریکا با قدرت ایستاده است.

,

وی بیان کرد: انتظار مردم این است که همه مسئولین در کمال صداقت و امانت و با اخلاق اسلامی رفتار کنند و وفادار به امام و رهبری و خدمت گذار مردم باشند و خودشان را وقف خدمت به مردم کنند.

,

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه مردم، به شرطی که مسئولین هوشیار باشند با کمبود ها و تنگناها می سازند، تشریح کرد: نمی شود که ۱۸.۴ میلیارد دلار بدهیم به افراد مختلف، بعد مشخص نشود که چه شد! بر یک دلار و ارز کشور هم باید نظارت شود و به جا هزینه شود. باید با اسراف و ول خرجی مبارزه شود و بدانیم که ارز کشور مثل خون پیکر می ماند و باید به پیکر ملت تزریق شود.

,

وی با بیان اینکه باید با توجه به شرایط، حکیمانه عمل کنیم عنوان کرد: امیدواریم که گوش شنوا باشد و آقایان در همه زمینه ها چون واگذاری ها و خصوصی سازی ها، تخصیص ارز و منابع و... در کمال امانت و صداقت و همراه با نظارت قدم بردارند. البته به قول خودشان نظارت به معنای مچ گیری نیست اما نظارت یعنی هزینه ها را دقیقا مدیریت و کنترل کردن.

,

دری نجف آبادی در خصوص بازگشایی مدارس و دانشگاه ها گفت: ان شاءالله نسل جوان و نوجوان ما با توکل بر خدا در این میدان بزرگ و با عظمت شرکت کنند. جوانان ما امیدهای آینده اند و برای آینده بسیار با عظمت کوله بار بزرگی بر دوش نسل امروز و فردا هست. این کوله بار را باید با جدیت به دوش گرفت و با توکل بر خدا برای فتح سنگر های بزرگ آینده کشور و سنگرهای بزرگ انقلاب در عرصه منطقه ای و جهانی خدمت گذاران بزرگی برای اسلام و اهل بیت باشیم.

,

وی اضافه کرد: جوانان می توانند مانند سید حسن نصر الله ها و سردار سلیمانی ها و دکتر چمران ها منشا خدمت باشند و افتخار آفرینی کنند. هر کدام از آنها باید برای آینده بسیار درخشان ستون فقرات این کشور عزیز و این ملت بزرگ باشند.

,

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای ۱۷ شهریور خاطر نشان کرد: یازدهم مهر ماه سال جاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و  ۶۲۰۰ شهید سر افراز استان مرکزی در محل مصلی قدس با حضور همه مردم، نیروهای مسلح و خدمت گزاران برگزار می شود و امید است که مراسم، با شکوه و با عظمت برگزار گردد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه