اخبار داغ

ائمه جمعه استان لرستان:

جبهه مقاومت رو به گسترش است/ایستادگی ایران اسلامی در برابر قدرت‎های خارجی

جبهه مقاومت رو به گسترش است/ایستادگی ایران اسلامی در برابر قدرت‎های خارجی
ائمه جمعه استان لرستان با بیان اینکه جبهه مقاومت رو به گسترش است عنوان کردند: ایران اسلامی در برابر همه قدرت های خارجی ایستاده و ضروری است تا مسئولان نیز برای حل مشکلات مردم برنامه ریزی و اقدامات اساسی انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: به لطف خدا جبهه مقاومت روز به روز پیروز است و جبهه استکبار رو به ضعیفی می رود تا جایی که بسیاری از کشورها به حرف آمریکا گوش نمی دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،, .,

وی افزود: اخیرا ترامپ، مشاور جنگ طلب خود را کنار گذاشت تا از این طریق بتواند مردم را فریب دهد اما توطئه ها و حیله گری های آمریکا ادامه دارد و با این اقدامات نمی توانند به اهداف خود برسند.

, .,

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه ایران محور مقاومت است عنوان کرد: جبهه مقاومت رو به گسترش است و از کشورهای لبنان، یمن و دیگر کشورها در این جبهه حضور دارند و این جبهه با محوریت ایران فعال است و دشمنان در برابر این جبهه مقاومت ناتوان هستند.

, .,

وی خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در برابر همه قدرت های خارجی ایستاده و ضروری است تا مسئولان نیز برای حل مشکلات مردم برنامه ریزی و اقدامات اساسی انجام دهند.
حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه عزاداریها باید به دور از خرافات باشد تصریح کرد: عزاداری ایام محرم بسیار باشکوه برگزار شد و این عزاداری جهانی شده اما ضروری است تا عزاداریها از خرافات، روضه و مداحی دروغ، چشم و هم چشمی به دور باشد تا بتواند اثرگذاری خود را داشته باشد.

, .,
, .,

وی بیان کرد: عزاداریها باید برای خدا باشد و بدون ریا برگزار شود تا موثر واقع شود و انقلاب اسلامی ایران پیوند خورده با عاشورا است و باید تلاش کرد تا عزاداری های محرم سال به سال به بهترین شکل برگزار گردد.

, .,

امام جمعه بروجرد گفت: امر به معروف و نهی از منکر را باید جدی گرفت چرا که این امر یک فریضه واجب است و باید با نرمش و متانت امر به معروف و نهی از منکر صورت گیرد.

, .,

وی با تاکید بر حذف ناهار از مجالس ترحیم گفت: ضروری است تا این ناهار از مجالس ترحیم حذف شود و هزینه آن صرف امور خیریه و برای نیازمندان شود و مستحب است تا سه روز برای صاحبان عزا، فامیل و آشنایان غذا ببرند.

, .,

وی از بازاریان گلایه کرد و افزود: چرا در ایام محرم پرچم سیاه نصب نکردند، مگر نصب یک پرچم سیاه بر سر در مغازه چقدر هزینه دارد؟ ضروری است تا بازاریان نسبت به این اقدامات و مراسمات توجه ویژه ای داشته باشند.

, .,

هشدار وقوع سیلاب در پلدختر

, هشدار وقوع سیلاب در پلدختر, هشدار وقوع سیلاب در پلدختر,

حجت الاسلام موسوی امام جمعه پلدختر اظهار داشت: عزاداری سید الشهدا مرزها در نوردید و در سایر کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی روضه امام حسین(ع) برگزار شد، در دولت هندوستان برای اولین بار مراسم عزاداری امام حسین(ع) به صورت رسمی برپا شد.

, .,

وی با قدر دانی از عزاداران حسینی و هیئات عزاداری شهرستان پلدختر افزود: امسال علی رغم سختی ها و خسارت سیلاب به هئیت های عزاداری ولی مراسم روضه امام حسین(ع) با شورخاصی در شهرستان پلدختر برگزار شد.

, .,

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه غربی ها در امر کاهش تعهدات برجامی توسط ایران جدی هستند عنوان کرد: سایت فوردو از حالت تحقیقاتی بیرون آمد و به غنی سازی می پردازد و این امر باعث اختلاف بین کشورهای اروپایی شده و فرانسه که نقش پلیس بد بود امروز ناجی شده وبا آمریکا وارد مذاکره شده است.

وی بیان کرد: بسته پیشنهادی فرانسه و تصویب آمریکا برای ایجاد کانال مالی برای تامین مواد مورد نیاز تحریمی ایران مطرح شده که به ازای آن ایران فعالیت هسته ای وموشکی کاهش دهد.

موسوی گفت: این اقدام یک گام نشینی عقب اروپا وآمریکاست و در این راستا دشمن با طرح ریزی مذاکرات مجدد به دنبال شکسته شدن محور مقاومت است و کمک رسانی به محور مقاومت کمتر شود.

وی تصریح کرد: ستاد بحران پسا سیلاب در شهرستان برگزار شد که نیاز مصوبات این جلسه عملیاتی شود و فرماندار به خوبی واقعیت ها را بیان کرده است.

, .,
,
, .,
,
, .,
,
, .,

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: مردم بهترین ناظر پروژه های در دست ساخت شهرستان هستند، توان این را نداریم با شروع بارندگی وسیلاب بحران مدیریت کنیم؛ احتمال نفوذ سیلاب بر اثر بارندگی شدید در پلدختر وجود دارد؛ رودخانه کشکان باید لایروبی شود، بر اساس یک کار مطالعاتی و کارشناسی این اقدام انجام گیرد و ورودی شهر پلدختر و پیچ سازمانی ها که رسوبات تله انبار شده باید لایروبی صورت گیرد.

,

وی گفت: انتظار مردم این است بنیاد مسکن با همکاری شرکت پیمانکار دیواره ساحلی را لایروبی کند و اگر نمی توانند از طریق وزارت نیرو و پیمانکاران دیگر این کار صورت بگیرد که با توجه به نزدیکی فصل بارش لزوم انجام این کار ضروری است هرچند شهرداری هم در خصوص لایروبی رودخانه و کانال ها کارهایی انجام می دهند که نیازمند به تقویت است.

,

عاشورا یک شبکه بین‌المللی مقاومت ایجاد کرد

, عاشورا یک شبکه بین‌المللی مقاومت ایجاد کرد, عاشورا یک شبکه بین‌المللی مقاومت ایجاد کرد,

حجت‌الاسلام ابراهیم طهماسبی در خطبه‌های نماز جمعه کوهدشت ضمن تسلیت ایام حزن اهل‌بیت (ع)، اظهار داشت: یکی از مصادیق مهم تقوا، انفاق در راه خدا بوده و بهترین صدقات، پند و موعظه است.

, .,

وی افزود: آئین عزاداری‌ها برخی اوقات ممکن است با تحریف و خرافات آغشته شود، بایستی در این زمینه هوشیار باشیم، چراکه هویت و فرهنگ شیعه در گروه احترام گذاشتن به مسئله عاشورا است.

,

امام‌جمعه کوهدشت با اشاره به ماندگاری عاشورا در تاریخ عنوان کرد: این واقعه در برهه‌ای از زمان دچار تحریف شد و امروز نیز دشمنان اسلام از طریق شبکه‌های مجازی درصدد تحریف آن هستند.

, .,

طهماسبی تصریح کرد: کوفیان در آن زمان 18 هزار نامه به امام حسین(ع) نوشتند ولی نشان دادند که با زبان، حمایت کرده و در عمل، با شمشیر، سر اسلام را بریدند، اگر از ولی خدا اطاعت می‌کردند حادثه عاشورا به وجود نمی‌آمد.

, .,

وی با شاره به نقش مهم نهضت عاشورا در شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی ایران گفت: انقلاب اسلامی در عصر عاشورای سال 1342 پایه‌ریزی شد و ماندگاری و حیات آن نیز با مقابله و شناسایی جریان‌های فاسد محقق می‌شود.

, .,

امام‌جمعه کوهدشت تصریح کرد: عاشورا، سلام بر مظلوم، مرگ بر ظالم و نماد پویندگی ملت و پیوند تمام آزادی خواهان مسلمان و غیرمسلمان عالم است؛ عاشورا یک شبکه بین‌المللی مقاومت ایجاد نموده و گفتمان فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی را به جهان مخابره کرده است.

, .,

وی با اشاره به این‌که حسین زمان، امام عصر(عج) بوده و در غیبتش ولی‌فقیه است خاطرنشان کرد: شرف، آزادمردی، مقاومت، برپایی عدل و شجاعت از درس‌های عاشورا و بریدن سر اسلام باوجود گذشت 60 سال از رحلت پیامبر اکرم (ص) از عبرت‌های این واقعه به شمار می‌رود.

, .,

طهماسبی گفت: باوجود تحریم‌ها علیه ایران، اقتصاد ایران نه‌تنها مقاوم بوده است بلکه فرایند رشد را هم دنبال می کند که این نشان از فرسایشی شدن جنگ اقتصادی آمریکا علیه ایران و بی‌اثر شدن تحریم‌های ضد ایرانی است.

, .,

وی با اشاره به اینکه اقتصاد شامل دولایه‌ حقیقی و مجازی است عنوان کرد: بایستی به سمت تولید واقعی حرکت کنیم و قوانین دست و پاگیر را اصلاح‌کرده و نظارت‌های دقیق را افزایش دهیم.

, .,

امام جمعه کوهدشت با اشاره به راهبرد فرهنگی آمریکا برای نفوذ در کشور عراق افزود: بازگشت آوارگان به فلسطین یکی از بزرگ‌ترین تهدیدها و هراس‌ها برای رژیم صهیونیستی تاکنون بوده و به همین دلیل، آمریکا به دنبال لغو حق بازگشت آوارگان است، چراکه بازگشت جمعیت 8 میلیونی آوارگان به فلسطین به معنای چند برابر شدن قدرت مردم این کشور خواهد بود.

, .,

وی ضمن انتقاد از تعلل چهارساله ارائه لایحه عملیات بانکی بدون ربا به مجلس، اشاره‌ای به مسائل شهرستان داشت و گفت: با توجه به نزدیکی فصل پاییز و شروع بارش ها، به مسئولان ذی‌ربط هشدار می‌دهم که به وضعیت کانال آب شهرستان رسیدگی کنند.

, .,

طهماسبی با اشاره به انتصاب رئیس جدید دادگستری لرستان، خواستار برنامه‌ریزی درزمینهٔ کاهش اطاله دادرسی شد و اظهار داشت: مدیران کل استان در راستای دیدن مشکلات مردم از نزدیک، به شهرستان‌ها سفر داشته باشند.

, .,


انتهای پیام/

,
, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه