اخبار داغ

ائمه جمعه هرمزگان عنوان کردند؛

نباید هر مشکلی در کشور را به انتخابات گره بزنیم/ مسئولان باید طبق نقشه گام دوم پیش روند

نباید هر مشکلی در کشور را به انتخابات گره بزنیم/ مسئولان باید طبق نقشه گام دوم پیش روند
ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه مسئولان باید طبق نقشه گام دوم پیش روند، گفتند: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انتقاد و نقدپذیری را به ما یاد می‌دهد؛ امروز اگر درجایی مردم نقد می‌کنند به دنبال رشد و اصلاح هستند و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز، ائمه جمعه هرمزگان با بیان اینکه مسئولان باید طبق نقشه گام دوم پیش روند، گفتند: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انتقاد و نقدپذیری را به ما یاد می‌دهد؛ امروز اگر درجایی مردم نقد می‌کنند به دنبال رشد و اصلاح هستند و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز، ,

مسئولان باید طبق نقشه گام دوم پیش روند

,

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، نماینده ولی فقیه هرمزگان ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه بندرعباس اظهار کرد: مسئولان باید طبق  نقشه راه پیش روند و با حرکت لاک‌پشتی به‌جایی نمی‌رسیم بلکه باید سرعت را چاشنی کار خود کنند و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انتقاد و نقدپذیری را به ما یاد می‌دهد؛ امروز اگر درجایی مردم نقد می‌کنند به دنبال رشد و اصلاح هستند و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

,

وی بابیان اینکه  رشوه ممکن است باعث ازدیاد مال شود اما برکت مال را می گیرد ، عنوان کرد:  اصلا نباید به آن دست ز گاهی قوانین دست و پا گیر باعث می شود ارباب رجوع خسته شوند و تن به رشوه دهند که باید این قوانین اصلاح شود .

,

عبادی زاده تصریح کرد: هر مقدار دستگاه های دولتی شفاف تر باشند و هفت خوان و ۷۰ خوان را کمتر کنند به نفع کشور است چرا که  هر مقدار بروکراسی پیچیده اداری در ادارات بیشتر باشد فساد را بیشتر می کند .

,

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: نظام اداری باید چابک و سبک شود و از این پیچیدگی و کلاف سردرگم نجات پیدا کند و این باعث کاهش رشوه در جامعه می شود .

,

وی افزود:گاهی اوقات علت رشوه گرفتن فقر است و فقر جامعه را به سوی کفر می برد ؛ ما امروز به دلیل تورم در جامعه  با مشکل قدرت خرید در کارکنان دولت روبرو هستیم و قدرت خرید کارمندان علی رغم افزایش حقوق ها کاهش یافته است که امیدواریم این مشکل روزی حل شود و دولت به این میزان متورم نباشد و کوچک تر شود.

,

وی با اشاره به اینکه پایین بودن حقوق کارمندان دولت ممکن است سبب وسوسه شدن مأموران دولتی شود، خاطرنشان کرد: البته نباید این موضوع سبب شود به سمت گناه و فساد پیش برویم بلکه باید از آزمون‌های الهی سربلند بیرون بیایم.

,

با حرکت لاکپشتی مشکلات حل نمی شود

, با حرکت لاکپشتی مشکلات حل نمی شود,

امام‌جمعه بندرعباس در خطبه دوم نماز جمعه امروز بندرعباس با تسلیت فرارسیدن ایام عزاداری سالروز شهادت اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار کرد: اینکه مردم به سنت امام حسین(ع) اقتدا کنند اما در مقام عمل، عمل نکنند در زمره بدترین اعمال است.

,

وی با اشاره به اینکه باید روش و راه اهل‌بیت(ع) را دنبال کنیم، خاطرنشان کرد: اگر جوانان امروز به سیره امام راحل و مقام معظم رهبری معتقدند باید این راه و روش را هم در زندگی خود عمل کنند و آن‌ها را به‌عنوان الگو و مبنای حرکتی خود قرار دهیم.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده با بیان اینکه هر جا به نفعمان بود عمل کنیم و هر جا به نفعمان نبود کنار بگذاریم، امری ناپسند است، تصریح کرد: در آستانه برگزاری کنگره امام سجاد(ع) در استان هرمزگان هستیم که این کنگره برندی برای استان هرمزگان شده است.

,

وی ادامه داد: ۲۵ محرم برابر با سوم مهرماه کنگره امام سجاد(ع) در استان هرمزگان برگزار خواهد شد و باید مردم هرمزگان به‌خوبی همچون سال‌های گذشته این کنگره را میزبانی کنند و نهضت صحیفه خوانی باید در مساجد راه‌اندازی شود.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه باید از مبلغین و مسئولین هیئت‌های مذهبی دهه اول محرم در استان هرمزگان تقدیر کرد که توانستند فضای جامعه را به نام اباعبدالله الحسین(ع) عطرآگین کنند، اضافه کرد: از مردم هرمزگان که با حضور خود در آئین‌های عزاداری رونق‌بخش محفل سیدالشهدا(ع) بودند، باید قدردانی کرد و امیدوارم به‌روزی برسیم که تمامی دنیا به‌خوبی با اباعبدالله الحسین(ع) و سیره عملی و زندگی‌اش آشنا شوند.

,

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی حرکتی است که شاخص‌های تمدنی را برای جامعه ما نشان می‌دهد، عنوان کرد: نباید به‌سادگی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گذشت زیرا این بیانیه گام دوم نقشه راه جهان اسلام را در آینده ترسیم می‌کند.

,

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبادی زاده با اشاره به اینکه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی همه‌جانبه نگر است، بیان کرد: این بیانیه آینده‌نگر است و سرنوشت و آینده کشورمان را ترسیم می‌کند و امید را در جامعه اسلامی زنده می‌کند.

,

وی ادامه داد: افزایش اعتمادبه‌نفس در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مورد تأکید واقع‌شده و به سمت‌وسوی فهم تمدن سازی پیش می‌رویم.

,

امام‌جمعه بندرعباس با بیان اینکه مسئولان باید طبق این نقشه راه پیش روند و با حرکت لاک‌پشتی به‌جایی نمی‌رسیم بلکه باید سرعت را چاشنی کار خود کنند، اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی انتقاد و نقدپذیری را به ما یاد می‌دهد؛ امروز اگر درجایی مردم نقد می‌کنند به دنبال رشد و اصلاح هستند و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

,

وی با اشاره به اینکه در مسائل اجتماعی نیز جامعه نیاز به انتقاد از خود دارد، بیان کرد: بحث‌های مطرح‌شده در آسیب‌های اجتماعی به‌نوعی انتقاد از خود جامعه است که با همت مردم و مسئولین و چراغ راه قرار دادن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به‌طور حتم برطرف خواهد شد.

,

بحران آب شهرستان سیریک نتیجه بی تدبیری است

,

حجت الاسلام و المسلمین حسن حیدری امام جمعه شهرستان سیریک افزود: مشکل آب امروز یکی از جدی ترین معضلات و مشکلات زندگی مردم شهرها و روستاهای شهرستان سیریک است مشکلی که چندین سال است مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند و متاسفانه طی سالیان گذشته چاره ای اساسی و عزمی جهادی برای رفع آن اقدام نشده است.

,

وی اضافه کرد: امروز در شهرستان  سیریک بسیاری از روستاها می باشد که یک ماه و بعضا ۴۰ روز آب ندارند و مردم برای تهیه آن با توجه به وضع بد اقتصادی و تامین معیشت زندگی، آب درد و مشکلات شان را بیشتر کرده و کسی هم پاسخگوی مشکلات مردم نیست.

,

امام جمعه شهرستان سیریک یادآور شد: ما از سرپرست آبفای روستایی استان درخواست می کینم به شهرستان بیایند و دغدغه های مردم  را حضوری و از نزدیک  بشنوند و ببینند  و برای حل آن چاره اندیشی اساسی داشته باشند.

,

حیدری تصریح کرد: شفافیت آرا نمایندگان مجلس حق طبیعی مردم است و یکی از مطالبات مطرح، طرح  شفافیت آرا نمایندگان است که مدتی است توسط جوانان عدالتخواه مطرح است.

,

امام جمعه شهرستان سیریک بیان کرد: مگر در مردم سالاری دینی ، مردم سالار نیستند، مگر نمایندگان وکیل مردم نیستند ، مگر در نظام اسلامی خادم مردم نیستند ، پس ترس از شفافیت برای چیست.

,

حیدری خاطر نشان کرد: کسانی که با شفافیت مخالف هستند ، بایدعلت مخالف خویش را توضیح دهند ، امروز باید شفافیت به عنوان مطالبه عمومی مطرح شود و از نمایندگان مجلس مزالبه شود.

,

نباید هر مشکلی در کشور را به بندناف انتخابات گره بزنیم

, نباید هر مشکلی در کشور را به بندناف انتخابات گره بزنیم,

حجت الاسلام رضا مهدوی، امام جمعه موقت رودان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته شهرستان با تشکر از مردم بخاطر برگزاری خوب مراسمات عزاداری امام حسین(ع) اظهار کرد: روحانیت بزرگوار هم در این ایام به رسالت دینی خودشان عمل کردند و پیام امام حسین(ع) را در این فرصت طلایی محرم به گوش عاشقان اهل بیت(ع) رساندند و با حکمت و موعظه حسنه، مردم را به خداوند دعوت کردند.

,

امام جمعه موقت رودان با اشاره به شایعه و سازی و شایعه پراکنی در جامعه امروز کشور افزود: قرآن ما را از شایعات برحذر داشته و برای شایعه سازی و شایعه پراکنی و دوست داشتن انتشار شایعات در جامعه، وعده عذاب الیم داده است.

,

وی اضافه کرد: ابتدا به موضوع دامن زدند و دلیل خودسوزی این دختر، محکومیت حبس شش ماهه برای ممانعت از ورود این دختر به استادیوم آزادی نامیدند بعد که اصل ماجرا مشخص شد سریع خبرقبلی را حذف کردند وبا احساسات مردم بازی کردند و عواطف عده ای را به استخدام گرفتند شبکه های معاند هم روی کار آمدند و دامنه فضاسازی و شعله این شایعات را برافروخته و شعله ورتر کردند.

,

امام جمعه موقت رودان با بیان اینکه متاسفانه برخی داخلی ها هم خود را به این فضاسازی ها پیوند دادند مانند ده سال پیش دنبال پروژه سازی شدند و نامش را هم دختر آبی گذاشتند، تصریح کرد: می خواستند با این ترفند احساسات زنان جامعه را تحریک کنند و بگویند در انقلاب اسلامی تبعیض جنسیتی و فاصله طبقاتی موجود است حتی متاسفانه اوحدی از نمایندگان هم قبل از تفحص از اصل ماجرا به این موضوع ورود کرد.

,

مهدوی با بیان اینکه این شایعه سازی با انگیزه تخریب قوه قضائیه شکل گرفت یادآور شد: برای ایجاد آشوب در نظام اسلامی، یک مساله غیرسیاسی را سیاسی جلوه دادند در حالیکه این دختر حسب مصاحبه ای که با پدرش شد مشکل شدید اعصاب داشته و والدینش بصورت قاچاقی در نوشیدنی هایش قرص های تجویز شده را به او می دادند این دختر که نه حبس شده و نه در ورزشگاه بوده، یک مرتبه خودسوزی می کند و خوراک خوبی برای رسانه های بیگانه و حتی برخی سیاسیون داخلی می شود یک هیولای خبر سازی و رسانه ای علیه ایران در جهان پراکنده شد و متاسفانه برخی مسئولان در این پازل قرار گرفتند و وارد این سناریو شدند.

,

خطیب جمعه موقت رودان با اشاره به اینکه دشمن با دو طرح اقتصادی و عملیات روانی علیه ایران اسلامی به دنبال سمبل سازی برای رسیدن به اهداف خود است، اظهار کرد: مردم و مسئولان هوشیار باشند این فضاسازی یک بازی سیاسی انتخاباتی است آیا واقعا در این شرایط تهدید و جنگ روانی دشمن علیه مردم ما، رواست فضای داخلی کشور اینگونه دستخوش این فضاسازی شود؟ آیا صحیح است اینگونه روان جامعه را در معرض ناامنی قرار بدهیم؟

,

وی همچنین گفت: مگر مشکل امروز زنان جامعه ما ورود به ورزشگاه مردان است یا مشکل امروز ما اقتصاد و معیشت مردم؟ چرا هر مشکلی را به بند ناف انتخابات گره می زنید؟ مطالبات اصلی امروز زنان، تکریم اجتماعی است، ازدواج بهنگام است، اشتغال مناسب است اما گویا از نگاه برخی ها همه مطالبات زنان در ایران، صرفا رفتن به ورزشگاه آزادی ختم می شود.

,

مسئولان ما نباید با اخراج تاکتیکی بولتون خوشبین باشند

, مسئولان ما نباید با اخراج تاکتیکی بولتون خوشبین باشند,

امام جمعه موقت رودان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تهدید ترامپ نسبت به گام سوم جمهوری اسلامی در موضوع هسته ای افزود: کسانیکه از ترس موشک های فلسطین و شنیدن صدای آژیر به پناهگاه می دوند، کسانی که وقتی می خواهند به جایی سفرکنند از وحشت خواب ندارند آن وقت اینها ملت ایران را تهدید می کنند که اجازه نمی دهیم گام سوم را بردارند.

,

مهدوی خطاب به رییس جمهور آمریکا تاکید کرد: آقای ترامپ دوره عربده کشی ها تمام شد حالا بنشین و تماشا کن که جمهوری اسلامی ایران چطور در برابر این عمل احمقانه شما و خروج یکطرفه از برجام، با گام های استوار به راه خودش ادامه می دهد و شما هم به فضل الهی هیچ غلطی نخواهید کرد.

,

وی با اشاره به خروج بولتون از بدنه دولت آمریکا ادامه داد: این چهل و چهارمین اخراجی و خروجی دولت ترامپ است و خیلی برای ما مهم نیست اما باید مسئولان ما به دونکته توجه کنند که اولا باید تاکتیک دشمن را در این مساله بدانیم و ثانیا تمام تلاش بولتون مثل اسلافش، زدن تیر خلاص به نظام جمهوری اسلامی ایران بود و فراوان در فکر براندازی نظام اسلامی بود.

,

امام جمعه موقت رودان یادآور شد: این پادوی صهیونیست ها(بولتون) سال گذشته در فرانسه قول داد که من نظام ایران را تغییر می دهم اما امروز بولتون ناکامی بزرگ است و دید که نه تنها گام های استوار نظام اسلامی، پولادین تر شد بلکه خودش دچار یه افتضاح شدید تاریخی شد.

,

مهدوی اضافه کرد: این موضوع باید برای بقیه افرادی هم که با ساز ترامپ می رقصند درس عبرتی باشد که “ان الباطل کان ذهوقا” جمهوری اسلامی ماندنی و باطل مضمحل شدنی است و شماها هم مهره نیم سوخته ترامپ هستید و بزودی به زباله دان تاریخ می پیوندید.

,

وی تصریح کرد: برکناری بولتون نباید منجر به خوشبینی شود شاید تاکتیک ترامپ به زعم خودش ایجاد خوشبینی در مسئولان جمهوری اسلامی باشد درست است که بخش عمده ای از این سیاست در ارتباط با ایران است اما سبب خوشبینی ملت و دولت ایران نمی شود.

,

خطیب جمعه موقت رودان خاطرنشان کرد: مسئولان عزیز با تمام قوا برای این ملت خدمت کنید که آینده از آن صلحاء است و این وعده الهی است که هیچ قدرتی نمی تواند در راستای عدم تحقق وعده های خداوند متعال گام بردارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه