اخبار داغ

شورای شهر: قرار نیست تمام ایستگاه‌های مترو پله برقی داشته باشند

شورای شهر: قرار نیست تمام ایستگاه‌های مترو پله برقی داشته باشند
نژاد بهرام درباره آخرین وضعیت ایمنی و تکمیل زیر ساخت‌های ۲ ایستگاه مترو محمدیه و بسیج توضیجاتی داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زهرا نژاد بهرام عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران درباره آخرین وضعیت ایمنی ۲ ایستگاه بسیج و محمدیه که در روزهای آینده ( چهارم شهریور) افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد، گفت: خطوط ۶ و ۷ مترو ما به دلیل تکمیل نبودن زیر ساخت‌ها و ایمنی این امکان را نداشت تا زیر بار ترافیک برود و ما در مدیریت شهری جدید سعی بر تکیمل کردن و رفع نواقص آن‌ها داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به هزینه تکمیل این ۲ خط مترو، گفت: مدیریت شهری هزینه‌هایی سنگینی را برای تکمیل این ۲ خط مترو پرداخت می‌کند و برای تکیمل این ۲ خط، ایستگاه به ایستگاه در حال جلو رفتن هستیم.
,
 
,
نژاد بهرام ادامه داد: زمانی که به همراه آقای هاشمی رئیس شورای شهر تهران برای بازدید از آخرین وضعیت ۲ ایستگاه محمدیه و بسیج رفتیم، شاهد بودیم تمام ریل‌ها برای افزایش ایمنی شهروندان کنده و دوباره جای‌گذاری شده بود.
,
 
,
او درباره وضعیت تکمیل زیر ساخت‌ها و خدمات رفاهی این ۲ ایستگاه، مانند آسانسور و پله برقی، تصریح کرد: به عقیده من تمام ایستگاه‌های مترو لازم نیست آسانسور و پله برقی داشته باشند.
,
 
,
عضو هئیت رئیسه شورای شهر تهران ادامه داد: بر فرض اگر ما در تمام خطوط مترو، ۱۰۰ ایستگاه داشته باشیم چه ایرادی دارد که ۲۰ ایستگاه آن آسانسور و پله برقی نداشته باشد؟
,
 
,
نژاد بهرام افزود: از همین رو قرار شد فهرستی از ایستگاه‌هایی که پله برقی و آسانسور دارند را معرفی کنیم که تا مسافران بدانند کدام ایستگاه‌ها پله برقی و کدام ایستگاه‌ها آسانسور دارد و با علم به این موضوع مسافران در انتخاب مسیر خود می‌توانند در ایستگاه‌هایی از قطار پیاده و یا سوار شوند.
,
 
,
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که مگر قرار نبود شعار تهران شهری برای همه محقق شود؟ حال با این وضع حقوق افراد کم توان و نا توان برای استفاده از مترو چه می‌شود؟ پاسخ داد: بر فرض مثال حقوق شما «آ» ریال است پس مجبور هستید بر اساس همان مقدار   هزینه کنید.
,
 
,
نژاد بهرام تصریح کرد: زمانی که مدیریت شهری بودجه «آ» ریالی دارد باید با همان بودجه تلاش کند تا تهران را شهری برای همه کند و نمی‌توانیم بیش از پول خود هزینه کنیم.
,
 
,
او افزود: زمانی که هزینه کرد برای ارائه خدمات در مترو هزینه‌ای سنگین است، بخشی از این هزینه ها را در مناسب سازی ایستگاه‌های اتوبوس مصرف می کنیم و آیا این اقدام ایرادی دارد؟
,
 
,
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران درباره تکمیل هواکش‌های میان تونلی گفت: تمام هواکش‌های میان تونلی ایستگاه‌های محمدیه و بسیج تکمیل شده است و برای حصول اطمینان از آقای هاشمی که سال‌ها تجربه مدیریت در عرصه مدیریت مترو را دارد پرسیدم که وضعیت ایمنی این ۲ ایستگاه به چه شکل است، که ایشان پاسخ داد: " بابت ایمنی این ۲ ایستگاه خیال من راحت است. "
,
 
,
نژاد بهرام افزود: آقای هاشمی رئیس شورای شهر تهران اهل تعارف کردن نیست و اگر قرار باشد ایمنی مسافران تامین نشود همان جا اعلام می‌کرد.
,
 
,
منبع: باشگاه خبرنگاران
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه