اخبار داغ

نماینده مردم بروجرد در مجلس:

انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل شده است

انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل شده است
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل شده و زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، علاءالدین بروجردی امشب در مراسم افتتاحیه طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد بروجرد برگزار شد اظهار داشت: فروپاشی آمریکا که تاکنون خود را ابرقدرت می دانست نزدیک است و همانگونه که فروپاشی شوروی تحقق یافت این نیز محقق می شود و توطئه های آنان یکی پس از دیگری با شکست مواجه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,


وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و سالها این جمله تاریخی امام(ره) می گذرد و طرح های آمریکا نقش بر آب می شود تا جایی که رو به ناتوانی و زوال می رود.

,
,


نماینده مردم بروجرد در مجلس با اشاره به اینکه همیشه شر دشمنان به خودشان برمی گردد تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل تلاش داشتند تا حزب اله را نابود کنند اما با ایستادگی جبهه مقاومت، دشمنان تسلیم شدند و این ایستادگی سبب عقب راندن دشمن شد.

,
,

وی بیان کرد: امروز جوانان متدین، انقلابی و پیروان اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) در جبهه مقاومت همکاری می کنند و روز به روز بر اقتدار این جبهه افزوده می شود.

,


بروجردی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به الگویی برای بسیاری از کشورها تبدیل شده و زمینه ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) است؛ هر چه پیروزی و موفقیت داریم نشات گرفته از کربلا و عاشورا است.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه