اخبار داغ

نماینده سابق مردم یزد و اشکذر:

نباید همه چیز را به مذاکره گرده زد/ لزوم مدیریت مسائل داخلی با روحیه جهادی

نباید همه چیز را به مذاکره گرده زد/ لزوم مدیریت مسائل داخلی با روحیه جهادی
نماینده سابق مردم یزد و اشکذر گفت: در شرایط فعلی و پس از این تجربیاتی که به دست آمد مذاکره جز ضرر برای منافع ما چیزی به دنبال ندارد، اینکه همه چیز را به مذاکرات پیوند بزنیم قابل قبول نیست و این احساس در طرف‌ مقابل ایجاد می‌شود که با ما به مذاکره نیاز داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد صالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به خسارت‌های برجام و همچنان تمایل برخی برای مذاکره گفت: برجام این تجربه ایجاد کرد که نمی توان به جهان غرب اعتماد کرد، امریکا و غرب با انواع فریب‌هایی که دارند سعی می کنند محاسبات ما را دچار اشتباه کنند و از ما امتیاز بگیرند و هیچگاه دنبال تامین منافع ما نیستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا،,
وی ادامه داد: در شرایط فعلی و پس از این تجربیاتی که به دست آمد مذاکره جز ضرر برای منافع ما چیزی به دنبال ندارد، اینکه همه چیز را به مذاکرات پیوند بزنیم قابل قبول نیست و این احساس در طرف‌ مقابل  ایجاد می‌شود که با ما به مذاکره نیاز داریم، ما نباید به گونه‌ای حرف بزنیم و رفتار کنیم که دشمن خیال کند ما به به مذاکره نیازمندیم، طرف‌های مقابل باید از ما درخواست داشته باشند و به اشتباهاتشان اقرار کنند.
,
 
,
نماینده سابق مردم یزد و اشکذر در مجلس عنوان کرد: ما نباید دچار ضعف شویم و نقطه ضعفی به طرف مقابل نشان دهیم چرا که دشمن از همین موارد سوء استفاده می‌کند، اینکه گفته شد ذخایر کشور خالی است یا مشکلاتی بیان شد، همه کدهایی بود که به دشمن داده شد و دشمن برای فشار بیشتر برما بر این موارد متمرکز شد.
,
 
,
جوکار افزود: ما بایستی با توجه به ظرفیت‌های داخلی کشور، به اقتصاد و معیشت مردم بپردازیم و نباید بیش از این مردم را منتظر نگه داشت، این موضوع خطرناکی است که شش سال گذشته را بدون توجه به مسائل داخلی کشور از دست دادیم و در سایه یک مدیرت ضعیف مردم آسیب دیدند.
,
 
,
وی تصریح کرد: باید در راستای منافع مردم و منافع ملی به طور جدی بایستیم و پای کار باشیم و با همان روحیه انقلابی و جهادی خود مسائل داخلی کشور را مدیریت کنیم چرا که بیشتر ضربه‌هایی که می‌خوریم در راستای عدم نظارت و برنامه‌ریزی صحیح است.
,
 
,
جوکار افزود: ما همان میزان ارزی که در سابق داشتیم دارم توزیع می کنیم چرا در حوزه ارز چنین اتفاقاتی می افتد، کالاهایی وارد می‌شود که به نفع مردم نیست به نفع دلالان است، ارز دریافت می‌شود و کالاهایی که سود زیاد برای برای آنها در نظر گرفته شده وارد می‌شود و متاسفانه کنترلی بر روی این موارد وجود ندارد و بر ذخایر ارزی کشور  چوب حراج زده می‌شود.
,
 
,
وی ادامه داد: چرا باید اموال و دارایی‌های دولتی به ثمن بخس در اختیار عده‌ای زیاده خواه قرار گیرد، اینها متعلق به مردم است اگر دقیق و درست مدیریت کنیم مشکل برای مردم پیش نمی‌آید، مردم امروز در رنج هستند و عده‌ای که صفشان را از مردم جدا کرده‌اند و در اتاق‌های بسته و کاخ‌های شیشه‌ای قرار دارند و  برای ملت تصمیم می‌گیرند این مشکلات را آفریدند و چوب سوء مدیریت و این تصمیم‌گیری آنها به شانه ملت می‌خورد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه