اخبار داغ

دبیر جبهه پایداری استان همدان:

برخی نمایندگان مجلس چشم های خود را بر روی واقعیت بسته اند/ دختر آبی پروژه طراحی شده برای تخریب قوه قضاییه است

برخی نمایندگان مجلس چشم های خود را بر روی واقعیت بسته اند/ دختر آبی پروژه طراحی شده برای تخریب قوه قضاییه است
دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه شعار دفاع از حقوق زنان که توسط برخی سر داده می شود دروغ محض است عنوان کرد: برخی از نمایندگان مجلس که موضع گیری کردند چشمان خود را بر روی واقعیات بسته اند و با وجود دیدن واقعیات اما بازهم تهمت می زنند و دروغ پراکنی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حسین فلاحی، دبیر جبهه پایداری استان همدان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی عصر همدان، با اشاره به شایعه سازی رسانه ها و برخی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس در خصوص دختر آبی اظهار داشت: قضیه دختر آبی که دروغ بودن آن مشخص شد یکی از پروژه های طراحی شده برای جوسازی علیه قوه قضاییه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: با توجه به موفقیت های قوه قضائیه در چند ماه اخیراً برخی برای زیر سوال بردن عملکرد مثبت دستگاه قضایی هجمه می کنند و این پروژه مدت‌هاست که طراحی شده است تا اقدامات را به حاشیه ببرند.

,

دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه کسانی که در این روزها به عنوان اختلاسگر و جاسوس دستگیر می‌شوند از همین احزاب اصلاح طلب و وابستگان دولت هستند عنوان کرد: برادر رئیس جمهور، برادر معاون اول رئیس‌جمهور، رئیس کل بانک مرکزی، معاون ارزی بانک مرکزی و مدیر سازمان خصوصی سازی برخی از این افراد هستند در نتیجه جوسازی ها علیه قوه قضائیه را باید بر این اساس تحلیل کرد.

,

فلاحی با اشاره به موضع گیری خانواده دختری که خودسوزی کرده بیان کرد: علیرغم موضع گیری و اعلام اینکه دختر آبی ارتباطی با دختر ما ندارد، افراد شایعه ساز و شایعه پراکن چشمان خود را به روی واقعیت بستند.

,

وی با انتقاد از سیاست دوگانه رسانه ها و شخصیت های اصلاح طلب در قتل میترا استاد و داستان دروغ و ساختگی دختر آبی تصریح کرد: این افراد در قضیه قتل میترا استاد هیچ موضع گیری نکردند چرا که منافع سیاسی شان اقتضا نمی کرد که موضع گیری کنند به همین دلیل می بینیم که در داستان دختر آبی و میترا استاد سیاست دوگانه در پیش گرفتند.

,

دبیر جبهه پایداری استان همدان با بیان اینکه شعار دفاع از حقوق زنان که توسط این جماعت سر داده می شود دروغ محض است عنوان کرد: برخی از نمایندگان مجلس که موضع گیری کردند چشمان خود را بر روی واقعیات بسته اند و با وجود دیدن واقعیات اما بازهم تهمت می زنند و دروغ پراکنی می کنند.

,

فلاحی افزود: با توجه به اینکه اصلاح طلبان و دولت در اداره کشور موفقیتی نداشته اند می‌خواهند با این حاشیه سازی ها کارهای خود را پیش ببرند و در آستانه انتخابات افکار عمومی را از مشکلات اصلی دور کنند.

,

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان و رسانه های جریان خاصی دروغ می گویند گفت: خط خبری این افراد و رسانه ها همیشه با منافقین یکی بوده و مواضع این افراد نیز با مواضع مریم رجوی و منافقین یکی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه