اخبار داغ

مدیر پایگاه خبری تحلیلی سپاس؛

سلبریتی ها سردمدار موج آفرینی حادثه دروغین دختر آبی هستند

سلبریتی ها سردمدار موج آفرینی حادثه دروغین دختر آبی هستند
حادثه دختر آبی توسط یکی از رسانه های پرچم دارد ضد انقلاب در داخل کشور منتشر شد و در پی آن بسیاری از نان خور های جریان غرب و ضد انقلاب و سلطنت طلب ها با عنوان های مختلفی مانند سلبریتی موج سواری این حادثه دروغین را آغاز کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مبین شجاعی مقدم مدیر پایگاه خبری تحیلی سپاس با اشاره به موضوع دختر آبی نوشت؛  وجود فضای مجازی و ارتباط افراد مختلف در شبکه های اجتماعی برای توسعه و پیشرفت می تواند نقش اثرگذاری در حوزه های مختلف داشته باشد و به عنوان یک فرصت تلقی شود، البته گاها می تواند تهدید بسیار جدی و جبران ناپذیری داشته باشد که سلبریتی های آن را ایجاد می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در روزهای گذشته خبری در خصوص فردی با هویت سحر خدایاری یا همان دختر آبی توسط یکی از رسانه های پرچم دارد ضد انقلاب در داخل کشور منتشر شد و در پی آن بسیاری از نان خور های جریان غرب و ضد انقلاب و سلطنت طلب ها با عنوان های مختلفی مانند سلبریتی موج سواری این حادثه دروغین را آغاز کردند.

,

در حالی این داستان در فضای مجازی توسط سلبریتی ها و برخی از چهره های تند جریان ضد انقلاب ایجاد شد که هیچ گونه سند و یا هر چیز دیگری که این ادعا را ثابت کند موجود نیست و فقط در حال تخریب برخی دستگاه های حاکمیتی هستند که نشان از ایجاد موج جدیدی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

,

موج سواری سلبریتی ها با اهداف دشمن

, موج سواری سلبریتی ها با اهداف دشمن,

قابل توجه همه سلبریتی ها، مسئولین در هر لباس و جایگاهی که در دفاع از این موج دروغین بپا خواستند باید چند نکته بیان کرد که چرا چنین موضوعی باید در راس اخبار ملی و بین المللی قرار بیگرد در حالی که بسیاری از مردم مظلوم فلسطین، یمن، سوریه و غیره با بی رحمی کامل کشته می شوند، اما تا کنون یکی از این افراد یک بیانیه نداده اند.

,

کاملا مشخص است که بسیاری از سلبریتی ها فقط به چراغ سبز های دشمنان برای خدشه دار کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان خواهند داد و هیچ برنامه ای برای دفاع از مظلوم و یا احیاء حقوق ملت مسلمان ایران ندارند.

,

سلبریتی هایی که ادعای دفاع از حقوق مردم دارند و امروز پا به پای جریان ضد انقلاب در داخا و خارج از کشور حرکت می کنند چرا هنگام کشته شدند همسر نجفی شهردار تهران واکنش نشان ندادند و از حادثه ای که عمد آن توسط دستگاه قضایی ثابت شد حرکتی دیده نشد.

,

کاملا مشخص است که بسیاری از سلبریتی ها با افزایش فالورهای اینستا خود در مسیر مستقیم جریان های ضد انقلاب قرار دارند تا بتوانند حرف های دشمنان منعکس کنند.

,

خون شهدا نقشه های دشمنان علیه اسلام را از ذهن ها پاک می کند

, خون شهدا نقشه های دشمنان علیه اسلام را از ذهن ها پاک می کند,

انتظار می رود با سلبریتی های ضد انقلاب و مسئولینی که با بی سوادی کامل از این حادثه دفاع و برخی از دستگاه های حاکمیتی را مورد اهانت قرار دادند برخورد جدی و سلب همکاری با مجموعه های انقلابی شوند تا درس عبرتی برای سایر افرادی که به عنوان دست های پشت پرده فعالیت می کنند شود.

,

اما همه دشمنان بدانند ایرانی های اصیل در هر جایگاه و پست و مقام هیچ وقت خون پاک شهیدان دشت کربلا، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم را از یاد نخواهند برد و هر نقشه ای برای خدشه دار کردن جمهوری اسلامی ایران کشیده شود با خون پاک شهدا از ذهن ها پاک و در تاریخ ثبت نخواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه