اخبار داغ

علوی در واکنش به انتشار خبر دروغ دختر آبی؛

خبرهای کذب فضای جامعه را ملتهب و امنیت ملی را مخدوش می کند

خبرهای کذب فضای جامعه را ملتهب و امنیت ملی را مخدوش می کند
نماینده مردم سنندج، کامیاران و دیواندره گفت: انتشار خبرهای کذب، فضای سیاسی جامعه را دچار التهاب می کند و موجب تشویش اذهان عمومی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید احسن علوی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، با اشاره به انتشار خبرهای کذب از سوی رسانه خبر آنلاین در رابطه با دروغ دختر آبی اظهار داشت: رسانه ها و چهره های مطرح کشور باید در فضای مجازی اخلاق و قوانین را رعایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

 

,

وی افزود: انتشار خبرهایی که حقیقت ندارد نه تنها موجب ایجاد التهاب در جامعه می شود بلکه امنیت ملی را نیز مخدوش می کند و موجب تشویش اذهان عمومی خواهد شد.

,

 

,

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: اینگونه خبرها که صحت آن توسط مراجع ذیصلاح تایید نشده است موجب بی اعتمادی مردم به خبرگزاری ها و نیز دوری از فضای سیاسی جامعه خواهد بود و نگرانی عمومی را ایجاد خواهد کرد.

,

 

,

علوی با اشاره به رفتار برخی سلبریتی ها در این خصوص نیز گفت: کسانی که دارای محبوبیت فرهنگی و سیاسی در جامعه هستند در واقع به عنوان الگوهای رفتاری شناخته می شوند و باید حدود شخصیتی خود را حفظ کنند.

,

 

,

وی افزود: این افراد باید سعی کنند تا در جامعه محبوبیت خود را با الگوی رفتاری صحیح افزایش دهند نه اینکه با زیرپا گذاشتن اخلاق، مردم را نسبت به خود بی اعتماد سازند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه