اخبار داغ

نماینده ادوار مجلس در واکنش به ماجرای دروغ دختر آبی:

برخی سیاسیون دچار توهم شده‌اند/ لزوم برخورد قاطع قوه قضاییه با علی مطهری

برخی سیاسیون دچار توهم شده‌اند/ لزوم برخورد قاطع قوه قضاییه با علی مطهری
نماینده ادوار مجلس در واکنش به ماجرای دروغ دختر آبی و اظهارات برخی سیاسیون در این مورد گفت: برخی سیاسیون مسئله‌دار دچار توهم شده‌اند و قوه قضاییه با امثال علی مطهری باید برخورد قاطع انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد کرمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار مرصادنیوز در خصوص انتشار اکاذیب در ماجرای دروغ دختر آبی اظهار داشت: برخی دستگاه ها، خبرگزاری ها، گروه ها و شبکه ها که اقدام به انتشار اخبار کذب کردند پس از روشن شدن ماجرا اعتبار خود را زیر سوال بردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: دیری نخواهد پایید که دست‌های پنهان پشت چنین حرکت‌هایی برای مردم رو شود که نباید به این سادگی فریب اخبار جعلی را بخورند.

,

این کارشناس مسائل سیاسی در مورد اظهارنظرهای سیاسیونی چون علی مطهری هم گفت: این آقایان در سناریوهای رقم خورده توسط دشمنان دچار فتنه زدگی شدند.

,

کرمی راد تصریح کرد: آدم های تقریبا سیاسی مسئله دار با ذهنیت هایی که از پیش دارند دچار توهم و فتنه شده اند.

,

وی خاطرنشان کرد: این حرکتهایی که از پیش طراحی شده نشان می دهد که عده ای سیاسی بر خرمن آتش جریان فتنه می دمند و این جنگ روانی را در سطح جامعه بیشتر و جو را ملتهب می کند.

,

این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سخنگوی قوه قضاییه آخرین نظر را درباره مرگ سحر خدایاری بیان کرد، افزود: بنابراین قوه قضاییه با افرادی چون علی مطهری و هر فرد دیگری که بخواهد خارج ازآنچه در واقعیت رخ داده و به منظور ایجاد ذهنیت هایی برای دیگران پافشاری کنند باید به طور قاطع برخورد کند.

,

کرمی راد بیان داشت: برخورد قاطع قوه قضاییه باعث می شود یک بار برای همیشه چنین مسائلی حل شود تا کسی جرات نکند جو جامعه را متشنج کند و به مسائلی از این دست که بیشتر ضد انقلاب به آن دامن بپردازد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه