اخبار داغ

نمایندگان استان کرمانشاه در جلسه شورای اداری مطرح کردند:

ضرورت اهتمام ویژه دستگاه‌ها برای اجرایی شدن سند اشتغال/ مسئولان تنها نظاره‌گر مشکلات مردم نباشند

ضرورت اهتمام ویژه دستگاه‌ها برای اجرایی شدن سند اشتغال/ مسئولان تنها نظاره‌گر مشکلات مردم نباشند
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان تنها نظاره‌گر مشکلات مردم نباشند و در جهت رفع آنها اقدام جهادی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز، سید قاسم جاسمی ظهر امروز شنبه در جلسه شورای اداری کرمانشاه که در فرمانداری برگزار شد، با اشاره به نزدیک شدن بازگشایی مدارس، اظهار داشت: لازم و ضروری است بحث تعلیم و تربیت استمرار مثبت و اثر بخشی در بین نوجوانان و جوانان داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: در ۳۱ سال گذشته در ۳۱ شهریور ماه اولین پرواز دشمن بعثی بر روی شعر کرمانشاه بود که جای جای این شهر را مورد هجوم قرار داد و شهدای بسیاری تقدیم کردیم.

,

این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری بیان داشت: همانطور که معظم له فرمود جنگ در این استان آغاز و در این استان نیز به پایان رسید و این نقش بی بدیل مردم این دیار را در دفاع مقدس می رساند.

,

جاسمی ادامه داد: یکی از افتخارات ما حضور همه اقشار مردم در صحنه دفاع مقدس است و بیشترین آمار حضور رزمندگان را داریم.

,

وی خاطر نشان کرد: این استان دومین استان از نظر آمار زنان شهیده است که هم در جبهه و هم در پشت جبهه خدمات شایسته ای ارائه کردند.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی  بیان داشت: با این اوصاف ضروری است برنامه های دفاع مقدس در استان کرمانشاه چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی بسیار پررنگ تر برگزار شود.

,

این مسئول اشاره ای به جنگ اقتصادی حاکم بر کشور داشت و گفت: در این شرایط مردم به خوبی ایستادگی و مقاومت کردند و جا دارد مسئولین نیز در این شرایط مردم را یاری کنند.

,

وی خطاب به مسئولین و مدیران گفت: باید با همدلی و الفت قلوب در جهت رفع مشکلات مردم بسیج شویم و نباید فقط پشت میزها بنشینیم و نظاره گر مشکلات مردم باشیم بلکه باید به سراغ مردم برویم و از نزدیک مشکلات آنها مشاهده کنیم و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

,

احمد صفری در جلسه شورای اداری کرمانشاه که در فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس نامگذاری مناسبی برای جهاد جوانان است که با تمام قوا در مقابل کشورهایی که با ایران اسلامی دشمنی داشتند ایستادگی و مقاومت کردند.

,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز نیز که جبهه نبرد دشمن رنگ عوض کرده حماسه مردم در برابراین جنگ اقتصادی قابل تقدیر است.

,

وی بیان داشت: مدیران نسبت به تعهدات خود در رابطه با سند اشتغال باید اهتمام ویژه داشته باشند تا به این مردم که شایستگی خدمت دارند به خوبی خدمت کنند.

,

صفری گفت: با توجه به اینکه تمام ادرات پایگاه مقاومت بسیج دارند انتظار داریم نمایشی از حماسه های دوران دفاع مقدس داشته باشند تا جوانان با رشادتهای رزمندگان آشنا شوند و فاصله ای بین آنها ایجاد نشود.

,

این مسئول تصریح کرد: امروزه شاهدیم که به تاکید مقام معظم رهبری و قوای سه گانه با افرادی که فساد اقتصادی داشتند برخورد جدی می شود که بسیار کار پسدیده ای است.

,

وی در ادامه از وضعیت نامناسب پارک خودرو در کنار جاده ها انتقاد کرد و بیان داشت: کرمانشاه به یک پارکینگ متحرک تبدیل شده است که باید مسئولین ذیربط نسبت به روان سازی ترافیک سطح شهر اهتمام ویژه داشته باشند.

,

ضرورت ساماندهی آبشوران کرمانشاه

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل بارش لازم است مدیریت بحران تشکیل شود و در خصوص ساماندهی به وضعیت آبشوران های سطح شهر اقدامات لازم صورت بگیرد تا با مشکل مواجه نشویم.

, ضرورت ساماندهی آبشوران کرمانشاه,
,
,

وی از آمادگی مناسب ستاد اربعین استان جهت خدمت رسانی به زوار اربعین تقدیر و تشکر کرد و افزود: لکه گیری جاده ها و روشنایی معابر مسیر حرکت زوار به خوبی صورت گرفته است.

,

این مسئول در ادامه گفت: وضعیت خبازان سطح شهر بسیار نامناسب است و به هیچ وجه قابل قبول نیست لذا نیاز است در این خصوص با بازرسی های جدی به این وضعیت سامان داده شود.

صفری به مشکل گازرسانی و آبرسانی به روستاها نیز اشاره ای داشت و افزود: در برخی از روستاها این مشکل مردم را با مشکلات جدی مواجه کرده است که لازم است نسبت به رفع آن اقدام شود.

,
,
,

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در سطح شهر کرمانشاه معتادان متجاهر و متکدیان به وفور مشاهده می شوند که باید مسئولین ذیربط نسبت به ساماندهی در این رابطه چاره اندیشی کنند.

,

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن فصل بازگشایی مدارس لازم است نسبت به ساماندهی سرویس مدارس توجه ویژه شود و همچنین تعدادی از دانش آموزان نیازمند در استان داریم که لازم است راهکاری برای جذب آنها به تحصیل ارائه دهیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه