اخبار داغ

فیلمساز خراسان شمالی:

سحر خدایاری قربانی موج سواری سیاسیون شد/ قوه قضاییه با التهاب آفرینان برخورد جدی کند

سحر خدایاری قربانی موج سواری سیاسیون شد/ قوه قضاییه با التهاب آفرینان برخورد جدی کند
فیلمساز، تهیه کننده و کارگردان خراسان شمالی گفت: سحرخدایاری قربانی موج سواری و التهاب آفرینی سیاسیونی شده است که این اشخاص به دنبال جمع آوری آرا برای انتخابات پیش رو هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا خدادادی، فیلمساز، تهیه کننده و کارگردان خراسان شمالی در گفت و گو با خبرنگار عصر اترک درباره ماجرای دختر آبی اظهار کرد: سحرخدایاری که به دختر آبی مشهور شده است به دست یکسری افکاری کشته شد که آنان ضد انقلاب و ضد امنیت کشور عمل می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر اترک ,

خدادادی با بیان اینکه در این ماجرای واقع شده، دختر آبی قربانی سیاسیون، مجلسی ها و دولتی ها شد، عنوان کرد: این گروه ها نقش جدی در التهاب آفرینی این ماجرا داشتند و آنان نام این دختری که خودسوزی کرده بود را برجسته کردند درحالیکه این دختر از روشی اشتباه برای تحقق ورود زنان به ورزشگاه ها استفاده کرد.

,

وی تصریح کرد: عمل این گروه های یاد شده یک برنامه ریزی است که با نزدیک شدن به انتخابات پیش رو، بر روی موج این واقعه سوار شدند و این واقعه را دست مایه ای برای رای جمع کردن در انتخابات پیش روی مجلس قرار داده اند.

,

وی افزود: این در حالی است که حضور زنان در ورزشگاه ها نه دغدغه ای ملی و نه یک مسئله روز در جامعه است بلکه بهره برداری از این واقعه یک شوی راسانه ای است تا افکار عمومی از کم کاری های دولت نسبت به رفع مشکلات مردم و زنان دور شوند.

,

خدادادی در ادامه این سوال را مطرح کرد: چه تعداد تماشاچی زن در کشور برای دیدن مسابقات ورزشی بانوان به ورزشگاه ها می روند؟

,

افزون بر این، وی به اظهار نظر برخی از نمایندگان مجلس همچنین سلبریتی ها در حمایت از و اقدام دختر آبی نیز اشاره کرد و گفت: کشور همیشه چوب اظهار نظر  خارج از قائده این اشخاص را خورده است که شاهد بوده ایم در التهابات حرفی را می زنند و پس از آن حرف خود را پس می گیرند.

,

وی تصریح کرد: قوه قضاییه باید با این اشخاص که خارج از قائده اظهار نظر می کنند برخورد جدی کند و این مطالبه مردم از دستگاه قضا است.

,

فیلمساز، تهیه کننده و کارگردان خراسان شمالی افزود: افکار عمومی همچنین نمی پذیرد که عده ای برای رسیدن به مطالبات خود اقداماتی چون خودسوزی و خودکشی را به یک رویه تبدیل کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه