اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

پروانه سلحشوری همانند عفت مرعشی به دنبال "فتنه انگیزی" است

پروانه سلحشوری همانند عفت مرعشی به دنبال "فتنه انگیزی" است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: عفت مرعشی مردم را با بهانه در انتخابات به خیابان ها دعوت می کرد و حال پروانه سلحشوری مردم را به وسیله آتش سوزی سحر خدایاری به خیابان ها فرا می خواند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل صدقی، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت، در واکنش به جریانات سیاسی اخیر کشور گفت: کشورهای غربی به خصوص آمریکا با فشارهای اقتصادی به ملت ایران خواستار تسلیم مسئولین جمهوری اسلامی ایران در برابر تصمیم وخواسته های ترامپ هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه همه ی فشارهای اقتصادی با هدف تشویش افکار عمومی و به خیابان کشاندن مردم است، افزود: غربگرایان آمریکایی نگاه دیپلماسی داشته و به دنبال بهانه برای ورود مردم به خیابان ها هستند.

,

صدقی ادامه داد: پروانه سلحشوری نماینده لیست امید در تهران، مرگ سحر خدایاری را مترادف با مرگ محمد بوعزیزی در تونس عنوان کرد که باعث شد دومینو انقلاب های عربی در منطقه اتفاق بیافتد.

,

وی با اشاره به اینکه خودسوزی سحر خدایاری جرقه ای برای حضور مردم در خیابان ها است، مطرح کرد: بزرگ ترین هدف غربگرایان با استفاده از فشارهای اجتماعی دعوت کردن رهبر انقلاب و مسئولین کشوری به مذاکره با آمریکایی ها است.

,

کارشناس مسائل سیاسی افزود: افرادی که مردم را به شورش های خیابانی دعوت می کنند همان کسانی هستند که مردم جامعه را در انتخابات88 به خیابان ها فرا خواندند.

,

صدقی با توجه به اینکه تفاوتی بین حرف های پروانه سلحشوری و عفت مرعشی که مردم را به خیابان ها دعوت کردند وجود ندارد، گفت: این افراد اگر طرفدار و مدافع حقوق زنان هستند باید از همه ی زنان حمایت کرده و تفاوتی قائل نشوند.

,

کارشناس مسائل سیاسی اظهار کرد: عفت مرعشی مردم را با کاتالیزور تقلب در انتخابات به خیابان ها دعوت می کرد و حال  پروانه سلحشوری مردم را به وسیله آتش سوزی سحر خدایاری به خیابان ها فرا می خواند.

,

وی تاکید کرد:طرفداران گفتمان انقلاب اسلامی هرگز مخالف حضور زنان در استادیوم ها نیستند، بلکه بر این باورند که زمینه ی مناسب حضور زنان در استادیوم ها وجود ندارد.

,

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه استادیوم ها یک فضای کاملا غیراخلاقی و همراه با فحاشی های فراوان وجود دارد، اظهار کرد: حضور زنان فرهیخته و بافرهنگ ایرانی در استادیوم ها به شخصیت آن ها  توهین می شود.

,

صدقی با تاکید بر اینکه اینگونه جریان ها باعث نادیده گرفتن مشکلات اصلی مردم توسط مسئولین می شود، مطرح کرد: مسئولین و به خصوص نمایندگان باید کمتر به مسائل حاشیه ای بپردازند چراکه پرداختن به این موضوع باعث از بین رفتن سرمایه اجتماعی کشور شده و انقلاب اسلامی از اهداف خود فاصله می گیرد.

,

وی اذعان کرد: مشکل اصلی مردم جامعه حضور زنان در ورزشگاه ها نیست بلکه مشکلات اقتصادی و معیشتی است و جریانات حال حاضر باعث خدشه دار شدن مسائل امنیت ملی در کشور می شود.

,

کارشناس مسائل سیاسی خواستار پیگیری این موضوع از قوه قضاییه و دادستانی کشور شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه