اخبار داغ

هفته سوم؛ سپاهان در مقابل فولاد + سعید آذری

هفته سوم؛ سپاهان در مقابل فولاد + سعید آذری
فولاد خوزستان که به تازگی سعید آذری مدیر عامل پیشین باشگاه ذوب آهن بر صندلی مدیر عاملی این تیم نشسته است، حریف دست و پا بسته ای برای سپاهان نخواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در هفته سوم، تیم فوتبال سپاهان اصفهان امروز به مصاف حریف خود فولاد خوزستان خواهد رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

شاگردان امیر قلعه نویی که در دو هفته لیگ عملکرد قابل قبولی داشتند و از هر بازی سه امتیاز دشت کردند، در تلاشند با کسب سه امتیاز دیگر جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کنند و در مقابل، فولاد خوزستان که به تازگی سعید آذری مدیر عامل پیشین باشگاه ذوب آهن بر صندلی مدیر عاملی این تیم نشسته است، حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود.

,

داوران دیدار سپاهان و فولاد

, داوران دیدار سپاهان و فولاد, داوران دیدار سپاهان و فولاد,

این بازی از ساعت 19:45 امروز و در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان آغاز می‌شود و پیام حیدری قضاوت این دیدار را بر عهده دارد و علی میرزابیگی، رحیم شاهین، حسین زمانی، ایمان کهیش و مهدی الوندی نیز وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ ناظر داوری هم علی‌رضا کهوری خواهد بود.

,

محرومان و مصدومان دو تیم

, محرومان و مصدومان دو تیم, محرومان و مصدومان دو تیم,

سپاهان در این دیدار بازیکن محرومی ندارد اما شایان مصلح، محمد ایران‌پوریان، حامد بحیرایی و محسن مسلمان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی طلایی‌پوشان نیستند؛ فولاد هم در بازی فردا محروم ندارد، اما حسن بیت‌سعید، موسی کولیبالی و سینا مریدی مصدوم هستند.

,

بهترین گلزنان دو تیم

, بهترین گلزنان دو تیم, بهترین گلزنان دو تیم,

در سپاهان محمد محبی، علی قربانی و ولادیمیر کومان هر کدام یک گل به ثمر رسانده‌اند؛ در فولاد هم امیرحسین باقرپور یک گل برای این تیم زده است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه