اخبار داغ

دادستان زنجان:

استان زنجان جای مدیران ناسالم نیست/ یکی از مدیران استان زنجان برای کناره‌گیری از منصب خود اخطار دریافت کرده و منتظر استعفایش هستیم/ مدیرعامل سابق آبفار همچنان در بازداشت است

استان زنجان جای مدیران ناسالم نیست/ یکی از مدیران استان زنجان برای کناره‌گیری از منصب خود اخطار دریافت کرده و منتظر استعفایش هستیم/ مدیرعامل سابق آبفار همچنان در بازداشت است
دادستان زنجان از صدور اخطار به برخی از مدیران ناسالم در استان زنجان برای کناره گیری از منصب خود خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محسن کرمی در گفت‌وگوی اختصاصی با  خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه استان زنجان استان شور و شعور حسینی است، اظهار کرد: این استان مردم با ایمان، انقلابی، ولایتمدار، شهیدپرور، خط شکن در عرصه‌های مختلف داشته و همچنین دیار غواصان دریادل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه خطرپذیری این مردم برای دفاع از انقلاب و آرمانها آن ثابت شده است، ابراز کرد: ما به هر حال در این استان نمی‌توانیم شاهد حضور افراد ناسالم باشیم، افرادی که در استان ناسالم هستند و اموراتی را در دست دارند، جایشان در این استان نخواهد بود و بایستی منصب خود را رها کرده و بروند.

,

دادستان زنجان با تاکید بر اینکه اگر افراد ناسالم منصب‌های خود را رها نکنند با برخوردهای شدید دستگاه‌ قضایی روبرو خواهند شد، عنوان کرد: ما هیچ اغماضی در این خصوص نخواهیم کرد، ما بدون ملاحظه جایگاه و انتصابات و ارتباطات برخورد قانونی را انجام خواهیم داد.

,

وی تصریح کرد: ما این تذکر و اخطار را به برخی از مدیران دادیم و منتظریم که به زودی از منصب خود کناره گیری کرده و استان را ترک کنند تا این جایگاه و منصب‌ها را سایر افرادی که ناسالم نیستند، به دست گیرند.  

,

حجت‌الاسلام کرمی در پاسخ به این سوال که چند مدیر اخطار دریافت کردند؛ گفت: در گام نخست مدیر خاصی را تذکر دادیم و منتظریم به زودی از منصب خود کنار برود که در حال رصد این موضوع هستیم تا واکنش را ببینیم.

,

وی در خصوص بازداشت یکی از مدیران آبفار نیز عنوان کرد: در حال حاضر به اتهامات این مدیر رسیدگی می‌شود و ادله کافی موجود است که ایشان متاسفانه فساد مالی شدیدی را داشتند.

,

دادستان زنجان با بیان اینکه تحقیقات برای کشف ابعاد قضیه بوده و اصل جرم محرز است، خاطرنشان کرد: زوایای پنهان و ابعاد مختلف این فساد در حال بررسی بوده تا آنها را کشف کنیم.

,

وی با بیان اینکه این مدیر همچنان در بازداشت به سر می‌برد، ابراز کرد: هر روز یک موضوع جدید مستندسازی شده و به این پرونده اضافه می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه