اخبار داغ

رئیس دانشگاه آزاد کشور:

طرح آمایش در دانشگاه آزاد بروجرد اجرا می‌شود/ورود ۲۵۰ هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید

طرح آمایش در دانشگاه آزاد بروجرد اجرا می‌شود/ورود ۲۵۰ هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید
رئیس دانشگاه آزاد کشور با بیان اینکه طرح آمایش در دانشگاه آزاد بروجرد اجرا می‌شود گفت: ۲۵۰ هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید وارد دانشگاه آزاد می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیرافلاک، محمد مهدی طهرانچی امشب در دومین دوره آموزشی و تشکیلاتی طرح شهید شهریاری که در دانشگاه آزاد برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال را مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری کردند و تلاش می شود تا با ارتباط بین صنعت و دانشگاه بتوان در این راستا اقدام کرد و با اجرای برنامه های موثر می توان از دانشجویان مهندسانی تربیت کرد که بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه مشغول به کار شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک، ,

وی افزود: در همین راستا یک طرح در اصفهان آغاز شده و حدود ۵۰۰ نفر دانشجو در بخش صنعت و دانشگاه همزمان علاوه بر فراگیری دروس تئوری، کار در صنعت را فرامی گیرند و قرار است این طرح در سایر استانها نیز اجرا شود.

,

رئیس دانشگاه آزاد کشور از پرداخت تسهیلات به دانشجویان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، به دانشجویان متقاضی وام های بانکی و قرض الحسنه پرداخت می شود تا بتوانند به تحصیلات خود ادامه دهند و بتوانند بعد از فارغ التحصیلی شغل مورد نظر را پیدا کرده و مشغول به کار شوند که بستر لازم برای پرداخت این تسهیلات فراهم شده و در صورت ایجاد موانع و مشکلات دانشجویان اطلاع دهند تا رسیدگی لازم صورت گیرد.

,

طهرانچی با اشاره به اینکه دو سال گذشته قانون تربیت نیروی حرفه ای در مجلس به تصویب رسیده است گفت: بعد از تصویب، دبیر آن را دولت مشخص کرد و دانشگاه های آزاد مجری این طرح هستند که در راستای اجرای این طرح، با همکاری و هماهنگی بین دانشگاه های دیگر می توان ارتباط با اشتغال در دانشگاه و کارآمدسازی را به نتیجه رساند.
وی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد را یکی از واحدهای خوب کشور برشمرد و بیان کرد: در کل دانشگاه های آزاد کشور ۱۰ واحد دندانپزشکی وجود دارد که یک واحد در این شهرستان است و تلاش می شود رشته های تخصصی دندانپزشکی را در دانشگاه آزاد بروجرد ایجاد شود.

,
,

رئیس دانشگاه آزاد کشوراز اجرای طرح آمایش در دانشگاه آزاد بروجرد خبر داد و تصریح کرد: این طرح قرار است در بروجرد اجرا شود و اثرات بسیار مثبتی دارد؛ امسال بیش از ۲۵۰ هزار دانشجو در سال تحصیلی جدید وارد دانشگاه های آزاد کشور می شوند و تحصیلات خود را در رشته های مختلف آغاز می کنند.

,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه