اخبار داغ

رئیس پلیس راهور نهاوند:

حادثه رانندگی در نهاوند یک کشته بر جای گذاشت

حادثه رانندگی در  نهاوند یک کشته بر جای گذاشت
رئیس پلیس راهور نهاوند گفت: براثر وقوع دو حادثه رانندگی درون‌شهری در نهاوند متأسفانه یک نفر کشته و یک نفر مجروح شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ علی شیراوند، در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ از وقوع دو حادثه رانندگی درون‌شهری در شهر نهاوند خبر داد و گفت: در این حادثه ها ۲ نفر کشتی و زخمی شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی، با بیان اینکه در حادثه اول که در بلوار “سی.ان.جی ” شهرک شهید حیدری اتفاق افتاد خودرو تندر و موتورسیکلت با یکدیگر برخورد کردند اظهار داشت: در این حادثه راننده موتورسیکلت مجروح شد که به بیمارستان منتقل شد.

, در حادثه اول که در بلوار “سی.ان.جی ” شهرک شهید حیدری اتفاق افتاد خودرو تندر و موتورسیکلت با یکدیگر برخورد کردند, در این حادثه راننده موتورسیکلت مجروح شد که به بیمارستان منتقل شد.,

رئیس پلیس راهور نهاوند افزود: حادثه دوم نیز در بلوار کربلای نهاوند بین خودرو تریلی، مینی‌بوس و موتورسیکلت رخ داد که متأسفانه راکب موتورسیکلت در این حادثه جان باخت.

,

وی، علت این حادثه را تخلف و عدم احتیاط راننده مینی‌بوس اعلام کرد و تصریح کرد: با توجه به حجم خودروهای شهر نهاوند از رانندگان محترم درخواست داریم که به قوانین احترام بگذارند تا کمتر شاهد حوادث ناگوار باشیم.

, با توجه به حجم خودروهای شهر نهاوند از رانندگان محترم درخواست داریم که به قوانین احترام بگذارند تا کمتر شاهد حوادث ناگوار باشیم.,

شیراوند در پایان گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل آغاز سال تحصیلی رانندگان باید بیشتر به علائم رانندگی و قوانین توجه کنند و در این ایام نیز طرح‌های ترافیکی در شهرستان نهاوند اجرا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه