اخبار داغ

مدیرکل پدافند غیرعامل لرستان:

طرح جامع پدافند غیرعامل لرستان رونمایی می‌شود

طرح جامع پدافند غیرعامل لرستان رونمایی می‌شود
مدیرکل پدافند غیرعامل استان لرستان گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل لرستان تا پایان سال رونمایی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، علی سیف ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: با دانشگاه تربیت مدرس به عنوان یکی از دانشگاه‌های سرآمد در این حوزه به عنوان مجری طرح جامع پدافند استان لرستان عقد قرار داد انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در سطح استان زیرساخت‌هایی داریم که از رده حیاتی تا قابل حفاظت می‌بایست همراه با تهدیدات آنها وسطح اثرگذاری هر کدام از آن‌ها شناسایی شوند، در هر استان به واسطه توانمندی‌ها و صنایع آن‌ها زیرساخت خاصی تعریف می‌شود و در استان لرستان که استانی کشاورزی و دامپروری می باشد بر ساخت اصلی آن در حوزه زیستی، تهدیدات زیستی قرار می‌گیرد.

,

 مدیرکل پدافند غیرعامل استان لرستان عنوان کرد: لرستان شاهراه ارتباط بین شمال و جنوب یا غرب به جنوب کشور است و قسمت عمده ای از ترددها در این حوزه است از طرفی در حوزه انرژی بخش عمده ای از فرآورده های نفتی کشور از سمت جنوب که به استانهای بالادست انتقال می یابد بایستی ازخاک استان لرستان رد شود و خط انتقال اتیلن و خط انتقال خطوط فشار قوی برق را داریم که در لرستان انجام می‌شود.

,

وی بیان کرد: ۱۲ونیم میلیارد متر مکعب در استان خروجی آب از انتهای حوزه داریم و قسمت عمده ای از سدهای پایین دست استان از سرشاخه های کرخه و دز است که از ارتفاعات لرستان تولید آب اتفاق می افتد وماحصل اینها باعث شده است استان از نظر موقعیت در پدافند غیرعامل یکی از استان‌های مهم باشد.

,

سیف تصریح کرد: سازمان پدافند در سال‌های گذشته این زیرساخت‌ها را شناسایی و اثرگذاری آن‌ها نسبت به هم را پیدا کرده واثر متقابل آنها را نیز شناسایی می کنیم.

,

وی خاطرنشان کرد: طرح‌های جامع برای هر استان ابلاغ شده است و ماحصل ما به این بحث تبدیل شده که تا فصل پنج اجرایی شده است، در سال گذشته اداره کل پدافند لرستان به عنوان اداره برتر مورد تقدیر رئیس سازمان پدافند کشورر قرار گرفت که بخشی از آن به خاطر اجرای به موقع و دقیق موارد طرح جامع پدافند غیر عامل بوده است؛ تا پایان سال طرح جامع پدافند غیرعامل رونمایی می‌شود در اختیار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه