اخبار داغ

معاون اداره کل میراث فرهنگی کرمانشاه عنوان کرد

معرفی هنرمندان صنایع‌دستی به بیمه روستائیان و عشایر

معرفی هنرمندان صنایع‌دستی به بیمه روستائیان و عشایر
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه از معرفی هنرمندان صنایع‌دستی این استان به بیمه روستائیان و عشایر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروانه حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصاد در خصوص آخرین وضعیت بیمه هنرمندان صنایع دستی اظهار داشت: به دلیل اینکه بیمه هنرمندان قطع شده بود، سال گذشته سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تفاهم نامه ای را با صندوق بیمه روستائیان و عشایر منعقد کرد که طی آن هنرمندان صنایع دستی استان بیمه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه، تنها تفاوت این بیمه با بیمه تامین اجتماعی را نداشتن دفترچه بیمه عنوان کرد و افزود: براین اساس به هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی استان  اعلام شده است تا تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند و اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

,

این مسئول از معرفی ۵۰۰ تا ۶۰۰ نفر از هنرمندان و صنعتگران حوزه صنایع دستی استان به بیمه روستائیان و عشایر خبر داد که بتوانند تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند.

,

حیدری همچنین از پیگیری حل شدن موضوع بیمه تامین اجتماعی هنرمندان صنایع دستی در سطح کلان خبر داد و ادامه داد: از سال ۹۷ تاکنون نیز ۲۴ نفر از هنرمندان صنایع دستی تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.

,

وی تصریح کرد: این افراد جزو کسانی بودند که سنوات قبل پشت نوبت بودند و براساس اولویت بندی ها، مدارک و ...و همچنین زمان درخواست معرفی شده اند.

,

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: در لیست مجدد نیز پشت نوبتی ها عرفی شده اند تا در صورت امکان تحت پوشش قرار گیرند.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: اولویت معرفی برای بیمه تامین اجتماعی با کسانی است که قبلا ثبت نام کرده، بیمه نشدند و البته فعال هستند.

,

حیدری در خصوص کسانی که بخشی از حق بیمه خود را پرداخت کرده و به دلیل تاخیر در زمان پرداخت بیمه آنها قطع شده است، نیز گفت: این افراد در اولویت بعدی قرار دارند و پس از بیمه افراد ثبت نام شده قبلی، برای برقراری مجدد بیمه معرفی می شوند.

,

انتهای پیام/  

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه