اخبار داغ

استاندار زنجان:

وجود 2500 تن روغن خام در روغن نباتی جهان

وجود 2500 تن روغن خام در روغن نباتی جهان
استاندار زنجان گفت: امروز حقوق یک ماه کارگران روغن نباتی جهان پرداخت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،; فتح الله حقیقی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جلساتی برای حل مشکلات روغن نباتی جهان در زنجان برگزار شده است و تا کنون اقدامات لازم برای حمایت از آن انجام شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا،, ;,

وی با اشاره به اینکه مالک اشکالای در خط تولید داشت،افزود: باید تجهیزات لازم نیز در این زمینه از کشور ایتالیا خریداری می شد.

,

این مقام مسئول گفت: عصر دیروز جلسه ای برگزار شد که قرار شد صاحب شرکت در طی این هفته مدیر تام ‌الاختیار انتخاب و برای اجرای مطلوب برنامه ها معرفی کند.

,

استاندار زنجان مشکلات عمده این شرکت را مربوط به نوع مدیریت عنوان کرد و گفت: امروز یک ماه از حقوق کارگران را پرداخت می شود.

,

حقیقی با بیان اینکه مقرر شده است تا برخی معوقات کارگران نیز تا پایان مهرماه ماه ارائه شود، تصریح کرد: تا پایان آبان ماه سه ماه دیگر از معوقات کارگران پرداخت می شود.

,

وی با اشاره به تشکیل کمیته رصد برای نظارت بر امور این کارخانه،بیان داشت: در حال حاضر 2 هزار و 500 تن روغن خام این کارخانه دارد که باید برای تولید به کارگیری کند.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه تکلیف این شرکت در صورتی که مطابق قرارداد عمل نشود، تعیین می شود، افزود: راه های قانونی در این زمینه اعمال می شود.

,

حقیقی با اشاره به اینکه در صورت تمرد از فعالیت، مدیریت جدیدی برای این مجموعه تعیین می شود، خاطرنشان کرد: باید حقوق کارگران نیز پرداخت شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه