اخبار داغ

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بازنمایی عملیات کربلای 5 در گاوازنگ زنجان/ همایش طلایه‌داران دوران دفاع مقدس و زنان ایثارگر در زنجان برگزار می‌شود

بازنمایی عملیات کربلای 5 در گاوازنگ زنجان/ همایش طلایه‌داران دوران دفاع مقدس و زنان ایثارگر در زنجان برگزار می‌شود
جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از بازنمایی عملیات کربلا5 در گاوازنگ خبرداد و گفت: طی سال های گذشته عملیات های مختلف در استان زنجان بازنمایی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; ابوالفضل طهماسبی امروز در جلسه بازسازی عملیات کربلای 5 با اشاره به برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر ارگان ها، اظهار کرد: دبیری برنامه های هفته های دفاع مقدی با اداره حفظ آثار دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه از برنامه های شاخص سپاه در هفته دفاع مقدس می توان به بازسازی عملیات های مختلف اشاره کرد، ابراز کرد: بازسازی عملیات ها مختلف طی سال های قبل در مرکز استان و در چند سال گذشته در شهرستان های مختلف نیز برگزار شده است.

,

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به برگزاری همایش طلایه داران دوران دفاع مقدس در 4مهرماه، بیان کرد: این برنامه در محل مصلای نماز جمعه زنجان برگزار می شود.

,

وی با اشاره به اینکه این برنامه به ابتکار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان زنجان طراحی و در کل کشور برگزار می شود، افزود: طی سال های گذشته یک هزار و 800 نفر از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس حضور داشته اند.

,

طهماسبی با اشاره به حضور سردار محمد اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا در همایش طلایه داران دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در این برنامه از خانواده های شهدا و رزمندگان تجلیل می شود.

,

وی با اشاره به همایش زنان ایثارگر در 7مهر ماه به مناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: در این برنامه خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و اقشار مختلفی که در جنگ نقش داشته اند حضور دارند و خروجی این برنامه در سال های قبل خورجی خوبی بوده است.

,

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به بیانات رهبری در باره الگو سوم زن مسلمان بیان کرد: زن نه شرقی و نه غربی که در الگو سوم زن مسلمان است برای این برنامه به عنوان خروجی در نظر گرفته شده است.

,

وی با اشاره به بازسازی عملیات کربلا5 در زنجان ابراز کرد: عملیات کربلای 5 باید در محلی بازنمایی شود که آب وجود دارد و به این منظور مجموع گاوازنگ برای بازنماییاین عملیات انتخاب شده است.

,

طهماسبی با اشاره به 220شهید استان زنجان در عملیات کربلای 5 خاطرنشان کرد: هرچه ما داریم از این شهدا داریم و این روحیه ایثار و شهادتی که در جامعه وجود دارد به برکت خون شهدا است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه