اخبار داغ

دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان:

زنجان میزبان لیگ برتر سپک تاکرا می‌شود/ تیم سپک تاکرای زنجان آماده و منسجم است

زنجان میزبان لیگ برتر سپک تاکرا می‌شود/ تیم سپک تاکرای زنجان آماده و منسجم است
دبیر هیئت انجمن‌های ورزشی استان زنجان گفت: زنجان میزبان لیگ برتر سپک تاکرا می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی صحبتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از برگزاری مسابقات لیگ برتر سپک تاکرا به میزبانی زنجان خبر داد و اظهار کرد: این دوره از رقابت ها حدودا یک ماه بعد در زنجان برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی در ادامه با بیان اینکه زنجان از تیم آماده، ورزیده و منسجمی در سپک تاکرا برخوردار است تصریح کرد: در مسابقات دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ایران تیم سپک تاکرای پسران زنجان با شکست حریفان خود و از پیش رو برداشتن  تیم های  گلستان، همدان، کردستان، خراسان رضوی و خراسان شمالی و همچنین با شکست تیم مرکزی که سال گذشته با اقتدار قهرمان شده بود پا به فینال و دیدار با تیم استان میزبان گذاشت.

,

دبیر هیئت انجمن های ورزشی استان زنجان با اشاره به اینکه مربیگری تیم سپک تاکرای استان را در این مسابقات بر عهده  داشته است گفت: تیم زنجان در این رقابت ها با اقتدار حریفان خود را از پیش رو برداشت اما در فینال رقابت‌ها و در یک بازی مهیج نتیجه را 2 به صفر به تیم استان میزبان واگذار کرد و به عنوان با ارزش نایب قهرمانی دست یافت و مدال نقره المپیاد کشوری را به گردن آویخت.

,

صحبتی در پایان از احتمال اعزام تیم سپک تاکرای استان زنجان به عنوان نماینده تیم ملی به مسابقات جام جهانی خبر داد ور افزود: این اعزام محتمل است اما هنوز اعلام قطعی نشده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه