اخبار داغ

استاندار زنجان:

با کمک دستگاه قضا پیگیر حل مشکلات پسماندهای روی هستیم/ سرعت پیشرفت پروژه دوخطه کردن راه آهن زنجان_قزوین مورد تایید نیست

با کمک دستگاه قضا پیگیر حل مشکلات پسماندهای روی هستیم/ سرعت پیشرفت پروژه دوخطه کردن راه آهن زنجان_قزوین مورد تایید نیست
استاندار زنجان با اشاره به اینکه از طریق دولت پیگیر خواهیم بود تا مشکلات پسماند سرب و روی حل شود، گفت: با تمام توان تلاش خواهیم کرد فرمایشات رئیس قوه قضائیه عملیاتی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فتح الله حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به قول ها و مهلت یک ماهه رئیس قوه قضائیه برای حل مشلات پسماندهای شهرک روی در زنجان، اظهار کرد: بنده از حضور ایشان در استان تشکر می کنم و حضور ایشان در استان بسیار خوب و ارزشمند بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه از طریق دولت پیگیر خواهیم بود تا مشکلات  پسماندهای روی حل شود ابراز کرد: با تمام توان تلاش خواهیم کرد که فرمایشاتی که ایشان داشتند، عملیاتی شود.

,

استاندار زنجان با اشاره به تشکیل کمیته های عملیاتی در استان زنجان بیان کرد: با تشکیل کمیته ها به دنبال این هستیم که مشکلاتی که مربوط به گذشته بود با دستوراتی که ایشان دادند، حل و فصل کنیم.

,

وی بیان کرد: امیدواریم که در آینده با حل این مسائل پیام های خیلی خوبی را به مردم عزیز استانمان بدهیم.

,

حقیقی با اشاره به سرعت پایین دو خطه کردن راه آهن زنجان-قزوین خاطرنشان کرد: اکنون فعالیت این پروژه متوقف نشده اما به هیچ وجه سرعت پیشرفت این پروژه مورد قبول بنده نیست.

,

وی با بیان اینکه در آینده ای که زمان آن هم دور نیست، امیدواریم سرعت پیشرفت پروژه افزایش یابد، افزود: یکی از پروژه های مد نظر و ویژه این است که دوخطه کردن راه آهن زنجان-قزوین به نتیجه برسد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه