اخبار داغ

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان زنجان: ‏

کسانی که در تبلیغات‌شان دستاوردهای انقلاب را زیرسوال می‌برند، حواسشان جمع باشد/ تمام مسائل انتخابات را رصد می‌کنیم

کسانی که در تبلیغات‌شان دستاوردهای انقلاب را زیرسوال می‌برند، حواسشان جمع باشد/ تمام مسائل انتخابات را رصد می‌کنیم
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان: ‏کسانی که در تبلیغات‌شان دستاوردهای انقلاب را زیرسوال می‌برند، حواسشان جمع باشد‏.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین میرزاپور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه فضای انتخابات را به صورت جدی رصد کرده و خواهیم کرد، اظهار کرد: برخی افراد تبلیغات زودهنگام خود را آغاز کردند که ما از این موضوع آگاهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه تبلیغات افراد در شرایط کنونی به صورت محفلی و خصوصی است، ابراز کرد: گاهی در برخی شهرستانها افراد به اسم تبلیغات دستاوردهای نظام و انقلاب را زیر سوال می‌برند که در خطاب به این افراد باید گفت که اینها به دنبال کاندیدا شدن نیستند، بلکه دنبال ایجاد هزینه و به هم زدن فضا هستند.

,

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شورای نگهبان استان زنجان با بیان اینکه قانون در مورد تبلیغات زودهنگام و حواشی این چنینی چندان قوی نیست، خاطرنشان کرد: با این وجود ما وظیفه داریم این مسائل را رصد کنیم.

,

وی بیان کرد: افرادی که به اسم تبلیغات دستاوردهای انقلاب و نظام را زیر سوال می‌برند، باید در زمان مناسب خود پاسخگوی این اقدامات خود باشند.

,

میرزاپور با اشاره به اینکه بعد از تشکیل هیئت های نظارت رصدها به شکل جدی تری انجام خواهد، تصریح کرد: البته اکنون موضوعی نیست که ما در خصوص انتخاب رصد نکرده باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه