اخبار داغ

چه کسی پاسخ گو است؛

آبرسانی با تانکر در مرکز استان بوشهر

آبرسانی با تانکر در مرکز استان بوشهر
کم آبی و یا بی آبی در برخی از نقاط استان بوشهر مانند بیماری به گونه ای شیوع پیدا کرد که در حال حاضر آبرسانی در برخی از محلات مرکز استان با تانکر انجام می شود و در برخی محلات نیز به صورت نوبت بندی های مختلف آبرسانی انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ استان بوشهر چند سالی است که وارد یک داستان جدید بنام کم آبی و در برخی مناطق بی آب شده است و بسیاری از مردم استان بوشهر از این داستان رنج می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

در بسیاری از نقاط استان نسبت به موضوع آب اعتراضاتی بخصوص در فصل هایی که شدت گرما بسیار بالا بوده است انجام و در رسانه های محلی و ملی منتشر شد، بسیاری از ائمه جمعه نسبت به مشکلات در حوزه آب واکنش هایی متعدد داشتند.

,

, ,

مسئولین حوزه مدیریت آب شهری و روستایی وعده دادند با استفاده از دستگاه های آبشیرین کن و تکنولوژی های نوین دیگر داستان کم آبی و بی آبی در استان برای همیشه رفع خواهند کرد که هنوز این وعده های پوچ عملی نشده است.

,

داستان کم آبی و یا بی آبی در برخی از نقاط استان بوشهر مانند بیماری به گونه ای شیوع پیدا کرد که در حال حاضر آبرسانی در برخی از محلات مرکز استان با تانکر انجام می شود و در برخی محلات نیز به صورت نوبت بندی های مختلف آبرسانی انجام می شود.

,

در حالی که برخی افراد در رسانه و شبکه های اجتماعی که در اختیار دارند از مجموعه مدیریت های آب استان به دلیل میزان رضایتمندی تقدیر و تشکر می کنند اما اصل داستان چیز دیگری است و همچنان مردم استان بوشهر بخصوص مرکز استان از نبود آبی رنج می برند و آب مورد نیاز در برخی از محلات با تانکر تامین می شود.

,

, ,

مجموعه مدیریت آب در استان بوشهر به دلیل رفع مشکلات در شبکه آبرسانی اقدامات عمرانی انجام داده است، اما نه مشکلات آبرسانی انجام شده است بلکه بسیاری از خیابان های اصلی شهر نیز چاله و چوله هایی ایجاد کرده اند که شهروندان از آن دچار خسارت شده اند.

,

, ,

مشکلات ناشی از کم آبی رفع شود

, مشکلات ناشی از کم آبی رفع شود,

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در ابتدای فصل تابستان در جمع مدیران آب استان اظهار کرد: با توجه به محدودیت منابع و مشکلات ناشی از کم آبی تابستان گذشته، تقویت این منابع ضروری است.

,

وی در ادامه این نشست تصریح کرد: بیش از ۹۱ درصد منابع آب آشامیدنی استان از خارج تامین می شود که حل مشکل استان را پیچیده‌تر و سخت‌تر کرده است.

,

باید منتظر ماند در چه دولتی مشکلات مردم استان بوشهر در حوزه تامین منابع آبی رفع خواهد شد.

,

پایگاه خبری تحلیلی سپاس آمادگی دارد جوابیه مجموعه مدیریت آب در خصوص تامین منابع آب استان منتشر کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه