اخبار داغ

رئیس اتاق اصناف بجنورد خبرداد:

لغو برگزاری نمایشگاه پاییزه در بجنورد/ فروش فوق‌العاده جاگزین شد

لغو برگزاری نمایشگاه پاییزه در بجنورد/ فروش فوق‌العاده جاگزین شد
رئیس اتاق اصناف بجنورد از لغو برگزاری نمایشگاه پاییزه در بجنورد خبر دادو گفت: فروش فوق العاده با تخفیف 10 تا 15 درصدی جایگزین شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی امیدوار، رئیس اتاق اصناف خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصر اترک، اظهار کرد: به دلیل استقبال نکردن کسبه نمایشگاه پاییزه  که قرار بود از۲۱ شهریورماه جاری آغاز به کار کند، لغو شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  عصر اترک,

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه در نمایشگاه پاییزه فقط کسبه های سه صنف پوشاک، کیف و کفش و لوازم التحریر می توانند حضور داشته باشند تعداد متقاضی کم است و همین عامل بر تعداد نهایی غرفه داران که اعلام حضور در نمایشگاه کرده بودند تاثیر گذاشت.

,

امیدوار گفت: حدود 15 متقاضی دارای پروانه حضور در نمایشگاه برای برپایی نمایشگاه اعلام حضور کردند و وجوهی نیز پرداخت کردند که با لغو نمایشگاه وجوه به آنان بازگردانده می شود.

,

رئیس اتاق اصناف بجنورد تاکید کرد: برای پاسخ به نیاز دانش آموزان، فروش فوق العاده در برخی واحدهای صنفی بجنورد انجام می شود و  ۱۵ واحد فروش پوشاک، ۳۰ واحد نوشت افزار و ۱۰ واحد کیف و کفش نسبت به فروش فوق العاده با 10 تا 15 درصد تخفیف نسبت به بازار اقلام را عرضه می کنند.

,

وی خاطر نشان کرد: 35 هزار دفتر تعاونی در سطح بجنورد و یک صد هزار دفتر تعاونی در لوازم التحریری های سطح استان توزیع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه