اخبار داغ

دادستان شهرستان اسدآباد:

25 نفر در نزاع و درگیری روستایی در اسدآباد دستگیری شدند

25 نفر در نزاع و درگیری روستایی در اسدآباد دستگیری شدند
دادستان شهرستان اسدآباد با اشاره به نزاع و درگیری دو طایفه در هفته گذشته در اسدآباد گفت: در این زمینه 25 نفر دستگیر و بازداشت شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ فردی که روز چهارشنبه هفته گذشته در مقابل دادگستری اسدآباد جوانی را به قتل رسانده بود، در تهران دستگیر شد و این قتل برسر اختلاف ملکی و با ضربه سلاح سرد به قسمت گردن مقتول رخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

در پی این قتل درگیری در یکی از روستای شهرستان اسدآباد رخ داد که منجر به آتش زدن دو خانه شد و البته نیروهای پلیس به موقع در محل حاضر و از بروز درگیری بیشتر جلوگیری کردند.

,

در این زمینه دادستان شهرستان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار عصرهمدان، اظهار کرد: این درگیری در ابتدا بر سر اختلاف ملکی بود که در زمانی که به دادگستری مراجعه کردند، برادر زاده یکی از طرفین به فرد دیگر حمله ور و در مقابل دادگستری با ضربه سلاح سرد او را به قتل رساند.

,

علیرضا سلطانی متهور از دستگیری 25 نفر در این درگیری خبر داد و گفت: همه افراد دستگیر شده در بازداشت هستند و به زودی به زندان می روند.

,

وی گفت: تعداد 5 نفر از افراد دستگیر شده در درگیری با خانوداه مقتول فامیلی دارند که بعداز مراسم عزای مقتول به زندان خواهند رفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه